digid plat?

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

• volgensbartjes.
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-04-2021
weet iemand of digid plat ligt? me zusje kon niet inloggen bij mijn ibgroep met digid, ik ook geprobeerd, ook niet. normaal krijg je binnen paar seconden een smsje als je je gebruikersnaam en wachtwoord invoert, nu staat er wel dat de sms is verstuurd, maar krijg er geen...
Bart

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Net even geprobeerd, inloggen gaat hier gewoon

zou hem tevens naar Internet en Hosting verplaatsen btw

[ Voor 39% gewijzigd door Viper® op 30-08-2008 20:26 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En wat heeft de Redactie hier mee te maken dan?

Probeer het morgen nog eens ofzo... anders bel je ze na het weekend...

Ey!! Macarena \o/

• volgensbartjes.
RaZ schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:25:
En wat heeft de Redactie hier mee te maken dan?
ik d8 dat de redactie wel vaker berichten als nieuws brengt als grote sites een storing hebben? ik ging hier gelijk heen om te kijken of het nieuws al bekend was...

• volgensbartjes.
ik heb trouwens nog iemand anders in de stad naast ons gevraagd, ook die kan wel inloggen, en krijgt een bericht dat de transactiecode is verstuurd, maar krijgt vervolgens geen sms met code... jij dus wel viper? :o

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik kon inloggen en mijn gegevens zien, ik heb niet geprobeerd om mijn wachtwoord te laten smssen oid

• volgensbartjes.
ow, ik weet niet hoe jij inlog dan, maar als ik inlog, krijg ik een scherm van digid te zien, daar voer ik mijn gebruikersnaam in, in het volgende scherm mijn wachtwoord, die verzend ik, en dan staat er dat er een transactie code is gesmst, iedere keer met inloggen. die krijg je dan binnen paar seconden, die voer je in, en pas daarna kan ik mijn ib gegevens zien. een uur of 10 ofzo kreeg ik 2 transactie codes achter elkaar, daarna opnieuw geprobeerd, toen kreeg ik hem wél direct, dus blijkbaar is rond die tijd het probleem opgelost.
(dus áls de redactie hier nog iets mee wil? (lijkt me niet voor zo korte tijd?) dan weten jullie hoe het zat ;) )
blijkbaar gebruik jij een andere manier van inloggen bij de ib groep? :o

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik kan hier in de verste verte geen redactionele feedback van maken of op geven :)

Verder zijn topics over platliggende websites op GoT bij mijn weten sitewide ongewenst. Lees even de faq van Internetproviders en Hosting om te zien wat je in zo'n geval het beste kan doen; ik gok: even afwachten en maandag, als het dringend is, de beheerder van de desbetreffende website bellen. Van ons ga je toch geen nieuw wachtwoord krijgen ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.