Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cyberlink Powercinema video_ts folder mode

Pagina: 1
Acties:

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
Ik heb een Remote Control die speciaal is gemaakt voor Powercinema. Het is op zich een net programma, alleen heb ik een probleem: de applicatie speelt geen dvd's af vanaf de harde schijf. Hij kan wel losse VOB's weergeven, maar het loaden van een .IFO of .BUP zit er niet in.

Via google al gezocht, maar kom nergens op uit.

Zoektermen gebruikt

Powercinema video_ts play, Powercinema play dvd from folder, powercinema ripped harddisk play, powercinema folder play, powercineme local play, en een stuk meer varianten.

Is er iemand die hier wel iets van afweet?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Verwijderd

Kan je niet gewoon een map openen ipv een bestand openen? Gebruik zelf VLC media player en daar kan je gewoon een map openen met de DVD erin. Volgens mij kan je ook wel zoiets met Powercinema. ;)

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
de optie is niet vindbaar. Normaliter gebruik ik ook jouw methode i.s.m. PowerDVD, of ik dubbelklik de ifo file. Maar in dit geval niet.

Ik heb zo maar een vervelend gevoel dat het simpelweg niet mogelijk is...

==EDIT==> klopt, maar dat wilde ik als laatste optie gaan proberen, aangezien het best vervelend is iedere keer een nieuwe folder virtual als dvd te mounten :). Thanks anyway.

[ Voor 29% gewijzigd door meelmark op 30-08-2008 21:00 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Verwijderd

hmm dat zou wel jammer zijn. Misschien dat je op 1 of andere manier de map kan mounten als een dvd speler.