Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Iphone 3G aangeschaft en daar zojuist een Gear4 Icebox Pro volledig doorzichtige casing bijgekocht. Echter, als ik nu het scherm heb bediend, komen er vacuum-achtige vlekken tussen het scherm en de casing. Waarschijnlijk doordat het dunne plastic van de casing zich op de plekken waar je het hebt aangeraakt vastzuigt aan het scherm van de iphone.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Of heb ik net die ene faulty icebox pro casing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:38
het zullen wel Newtonringen zijn.

Wikipedia: Newtonring

Afbeeldingslocatie: http://smotoi.edisc.jp/rikaphoto/interference/newtonring02.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door absrnd op 30-08-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou het helpen om er een screenprotector tussen te doen? Tussen het scherm en de casing dus?

edit: de vlekken zijn overigens niet gekleurd, maar wel zwart, ipv minder zwart op de plekken waar geen vlekken zitten.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:38
je kan proberen de casing schoon te maken met afwas middel,\het kan zijn dat er wat lossings middel op zit die gebruikt wordt in de fabricage (spuitgietproces)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Schoonmaken met afwasmiddel heeft niet geholpen.
Zijn er mensen met een vergelijkbare clearcase voor de iphone die hetzelfde hebben ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 11:50
Ja, ik bemerkte gisteren ook een zwarte vlek die zich lijkt te bevinden tussen de case en het aanraakgevoelige scherm van de iPhone. De vlek is alleen goed zichtbaar als de iPhone is vergrendeld en het scherm op zwart staat. Het heeft iets weg van een vochtplekje. Als ik voorzichtig aan de buitenkant van de case krab met mijn nagel op en ook een stukje naast de vlek, dan wordt de vlek groter.
Ik heb de case nog niet opengemaakt (is erg moeilijk open te krijgen, ik ben bang dat ik daarbij iets afbreekt en ik een nieuwe case moet kopen) en zie overigens ook steeds meer stofjes op het scherm onder de case verschijnen. Ik ontkom er denk ik niet aan om (regelmatig) de case te openen en het scherm schoon te maken met het meegeleverde schoonmaakdoekje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb er zelf ook last van met een case van griffin (griffin wave case) als ik de screenprotector van hun er tusesn heb. Best jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulie66
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-10-2022
Heb hier ook last van....

Bij het aanbrengen zag ik het gelijk en dacht: "Dit gaat hem niet worden". Toen maar besloten het schermpje weg te laten. De opstaande rand van de case maakt dat het glazen scherm van de iPhone nooit op de tafel (een vlakke tafel dan) blijft liggen dus kan daar zodoende ook geen kras op komen.

Ik heb wel op Youtube een filmpje gezien van iemand die met sleutels het display van z'n iPhone bekrast; geen kras te bekennen (don't try this at home!).

Voor de rest maar een beetje voorzichtig aan doen. ben al lang blij dat ik een knappe casing heb gevonden want ze hebben allemaal wel wat.

Grtz. Paulus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 09:20
Als je toch een beschermings laagje wilt dan kan je altijd nog kiezen voor Invisble Shield of een soort gelijk.

Ik heb een ZAGG Invisble shield en een Sena Case Pouch gekocht.

Ik gaat binnen kort een nieuwe shield kopen.. eerste folie is netjes aangebracht alleen de hoekjes waren niet gelukt.
Opnieuw en meer gedult hebben met de hoekjes..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
SaURoN schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:59:
Heb er zelf ook last van met een case van griffin (griffin wave case) als ik de screenprotector van hun er tusesn heb. Best jammer :(
same here, same case, same problems...

heb gewoon de screen protector weggelaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring met de Gear4 Icebox Pro is ook niet zo denderend. Sterker nog... ik heb hem even om mijn iPhone gehad maar zag ook direct dat het scherm aan het display van de iPhone vastplakt en dat ziet er niet best uit!
Ik raad dan iedereen dan ook AF om deze case te kopen!

Ik heb Gear4 al een aantal keer gemaild maar krijg geen antwoord. Waarschijnlijk weten zij van deze fout , maar doen er niets aan.

Ik dacht een mooie doorzichtige case in handen te hebben maar als het zo plakt aan je scherm en bovendien de touchscreen minder gevoelig maakt, dan is het toch veel minder mooi dan ik had verwacht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulie66 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:27:
Ik heb wel op Youtube een filmpje gezien van iemand die met sleutels het display van z'n iPhone bekrast; geen kras te bekennen (don't try this at home!).
Dit deed vandaag een klasgenoot ook,
resultaat was echt dat er werkelijk geen krassen op kwamen, ik stond best raar te kijken toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zelfde probleem, iets andere case. Ik heb de BlackICE en de plekken zien er ongeveer uit zoals bij deze gebruiker: http://forums.macrumors.c...3&p=5945431&postcount=144

Nu dacht ik dat een screen protector zou helpen, maar helaas, het doet het omgekeerde. Het maakt het erger, het scherm is minder responsief en de protector zelf heeft ook last van luchtbelletjes. Om een of andere reden trekt het altijd stof aan, maakt niet uit hoe vaak je 'm schoon veegt. Doekje erover, en je hebt weer een stofje, of op je protector (de 'plak kant') of op het scherm zelf.

Zit er erg aan te denken om die hele cover gewoon weg te smijten en 'm kaal te laten. Hoewel het breder worden wel wat prettig is voor lange vingers, betere houvast.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1