Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Kan niet inloggen na domeinwijziging

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-10 22:25
Ik heb een Windows XP computer dat uit een domein komt, maar naar een nieuw bedrijf moet zonder domein. Daarom heb ik in de configuratie het domein vervangen door een werkgroep. Sindsdien kan ik niet meer inloggen op het systeem.

De foutmelding is:

Het systeem kan u niet aanmelden. Controleer of uw gebruikersnaam en domein juist zijn gespelt en typ uw wachtwoord vervolgens opnieuw. Er wordt onderscheid gemaakt tussen hoofdletters en kleine letters.

Iemand een idee hoe ik weer kan inloggen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gebruik het administrator account, daar heb je toch hopelijk wel het password van gekregen? Meldt hem anders eerst weer aan bij het domein, maak een nieuwe lokale user aan, en dan pas afmelden uit het domein.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• My
Ik heb het administrator password niet gekregen, maar daar kan ik wel even achteraan gaan.

Ik kan hem ook niet meer verbinden met het domein, want er is geen veld om een domein op te geven/selecteren.

• Plopeye
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 07:00
Als je dan het admin password niet kan krijgen zoek even naar reset tools, die zijn er genoeg...

http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm#1

binnen 5 minuten admin account password gereset...

[ Voor 37% gewijzigd door Plopeye op 30-08-2008 17:25 ]

Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....

• My
Ok, bedankt voor de reacties alvast. Ik ga er maandag verder mee!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit had je zelf ook goed kunnen bedenken, als je planned voordat je doet.
En hoe je een local password reset uitvoert is dusdanig goed terug te vinden dat daarvoor een topic openen wel erg... nou ja.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.