Probleem met laptop toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 833 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daarstraks heb ik een extern usb toetsenbord aan mn laptop gehangen. Nu echter zit ik met een probleem met de toetsen op mn laptoptoetsenbord. Ik zal eens een schets maken.

De toetsen azertyuiop geeft hij weer als azerty456*. Ik denk dus dat er iets is misgelopen sinds ik het extern toetsenbord met numpad eraan heb gehangen, en denkt de laptop dat er nu nog altijd een numpadtoetsenbord is op de laptop zelf, wat dus niet zo is.

Iemand die me kan helpen want het is redelijk dringend. Ik kan enkel met mn extern toetsenbord typen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Actual
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:45
Configuratiescherm, Taal en Landinstellingen al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik al geprobeerd, maar hij blijft slechts de linkse toetsen van het bord herkennen. Ik heb hem ook al eens naar qwerty gezet en dan terug naar azerty, maar dat baat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
misschien gewoon numlock op je laptop uitzetten? (ja die zit er ook op)

[ Voor 20% gewijzigd door Avvd op 30-08-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:03
Blueone schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:39:
misschien gewoon numlock op je laptop uitzetten? (ja die zit er ook op)
Idd het bekende "numlock staat aan" op een laptop :+. Doe maar eens Fn+u en je krijgt nu een u. Als je dan op numlock (Fn+[toets]-compinatie) drukt dan krijg je weer je normale letters. Met Fn kun je dan weer de nummers van het "numpad" gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, dat is het Fn + F11 does the trick. Merci :P En ik was al de stuurprogramma's van mn toetsenbord aan het deleten etc xD

Alleja, weeral iets bijgeleerd he. Bedankt GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik Timpen
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 24-06 11:51
Hier had ik hetzelfde probleem na het aansluiten van een extern keyboard. De Fn toets en F10 (NumLK) brachten hier de oplosssing. Op een medion laptop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:56

br00ky

Moderator Harde Waren
@Rik Timpen let in het vervolg even op hoe oud een topic is.Ik mag hopen dat TS na 15 jaar wel een oplossing heeft...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.