Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] c0000135 kan baseftam32 niet vinden

Pagina: 1
Acties:

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb hier een pc staan die het virus had met de blauwe achtergronden en die zelf een zogenaamde virusscanner installeerd en die geregeld blue screens gaf. In veilige modus kon ik de pc wel op starten en heb daar avg 8.0 laten scannen en die had ook flink wat bestanden gevonden en verwijderd. Alleen als ik nu de pc opnieuw opstart dan krijgt die op het moment dat hij overschakeld van het opstartscherm naar het volgende scherm de foutcode C0000135 kan baseftam32 niet vinden. Nu komt deze foutmelding geregeld voor maar dan dat hij winsrv niet kan vinden. Als ik ga zoeken op google of got over baseftam32 kan ik gewoon 0,0 vinden. Weet iemand hoe dit te herstellen is?

De windows versie is microsoft windows xp media center 2005 sp2

[ Voor 4% gewijzigd door Avvd op 30-08-2008 14:20 ]

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 13:55

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Gewoon hijackthis erop loslaten en alle verwijzingen daarnaar verwijderen.

<edit> misschien kun je zelfs wel met msconfig oplossen </edit>

[ Voor 31% gewijzigd door Copycat op 30-08-2008 14:26 ]

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Avvd
  • Niet online
dat gaat helaas niet werken aangezien ik windows nu niet meer in kom.

• jacklam
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:52
Blueone schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:31:
dat gaat helaas niet werken aangezien ik windows nu niet meer in kom.
Ook niet in Safe mode? (F8 tijdens opstarten Windows)

• Avvd
  • Niet online
ook niet meer in safemode, modus met opdrachtpromt etc.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Bootable cd's zoeken met virusscanner erop, of dit werkt weet ik niet.

Beter is , gewoon alles schoon maken(wissen), en alles opnieuw installeren, en leren hoe je je pc kunt beveiligen(zie deze site).

Indien je nog iets nodig hebt van je pc(files), dan opstarten ubuntu live cd, een usb hd aansluiten, en kopieren naar usb.

• jacklam
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:52
Volgens deze link lukt het blijkbaar alleen als je de repair optie uitvoert die je krijgt als je boot met je XP CD.

Zou je dat eens kunnen proberen?

• Avvd
  • Niet online
Het is niet mijn pc ;). De virusscanner heeft gewoon goed gedraait maar heeft iets te fanatiek zijn werk gedaan en daardoor zijn er nu dus cruciale bestanden weggegooid. Maar ik ga even kijken of de repair optie werkt. (als ik een mce 2005 cd heb aangezien er alleen maar een recovery partitie bij de hp pc zat.

Edit:

Ik heb nu de hersteloptie gebruikt en windows start weer op. Alleen als ik nu een gebruikersaccount aanklik geeft hij aan de instellingen worden geladen maar direct daarna wordt er weer aangegeven de instellingen worden opgeslagen en hij is weer afgemeld.

[ Voor 30% gewijzigd door Avvd op 30-08-2008 16:15 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Volgens mij staat daar iets over in één of andere FAQ op een zeker forum ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Avvd
  • Niet online
dat was nu inderdaad gelukt maar ik heb inmiddels de pc maar opnieuw geinstalleerd omdat ht virus nog niet weg was.
Pagina: 1