Toon posts:

Lagspikes sinds herinstallatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He

Ik heb gisteren internet enzo opnieuw op de andere pc moeten zetten, omdat die opnieuw geinstalleerd was ivm. virussen. Die andere PC is de main-pc van het internet gebruik en ik heb op deze pc draadloos internet. Ik heb hier ineternet maar heb soms lagspikes die mijn ping wel met de helft of meer verhogen en dat is vreselijk irritant. Misschien dat ik iets vergeten ben aan te vinken ofzo bij de router? Normaal deed hij het altijd prima met een constant goede ping zonder ups and downs. De router gaat met SMC.
Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens windows xp x64 maar dat was daarvoor ook al toen ik nog geen lagspikes had,
ik kom er niet uit en kan de oplossing maar niet vinden

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:32
Jeetje wat een topic start.. bovendien je ook je posts editten.

-Hoe ver zit je verwijderd van je router? Geprobeerd om dichterbij te zitten?
-Router herstart?
-Goede drivers geinstalleerd?
-Je zit wel verbonden met je eigen netwerk? Niet de onbeveiligde van de buren?

Eventueel je pc verbinden met een kabelt i.p.v. om uit te sluiten dat het niet gewoon de router is, of je internet.

• Guuzz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10-2022
Dutchy007 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 00:42:

-Router herstart?

Eventueel je pc verbinden met een kabelt i.p.v. om uit te sluiten dat het niet gewoon de router is, of je internet.
drivers doen een hoop, gisteren op de pijnlijke manier ervaren.
Windows XP SP2 downloaden via een WPA-PSK draadloos netwerk is nooit grappig. Draadloos ging het met 3-4 kb/s, bedraad met 150kb/s (i-net abbo).. SP2 en overige updates geinstalleerd en het ging ineens zoals het zou moeten. drivers doen een hoop.

Verwijderd

Guuzz schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 03:16:
[...]

drivers doen een hoop, gisteren op de pijnlijke manier ervaren.
Windows XP SP2 downloaden via een WPA-PSK draadloos netwerk is nooit grappig. Draadloos ging het met 3-4 kb/s, bedraad met 150kb/s (i-net abbo).. SP2 en overige updates geinstalleerd en het ging ineens zoals het zou moeten. drivers doen een hoop.
Download dan gelijk sp3 ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dutchy007 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 00:42:

-Router herstart?

-Hoe ver ik bij mijn router verwijderd zit; een stuk, ik had vroeger altijd slecht internet omdat ik te ver weg zat, maar had toen een verlengkabel gekocht ofzo en toen deed hij het perfect. Die kabel heb ik nogsteeds.
-Router heb ik al zo'n 3 keer gerestart op alle mogelijke manieren
-Goede drivers geinstalleerd? Ik zal eens SP2/3 op de PC beneden zetten als hij er nog niet op staat
-Zit verbonden op mijn eigen netwerk ja.

//edit -Goede drivers geinstalleerd? JA, heb Sp2 en 3 geprobeerd maar bij allebei veranderde er niks

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2008 12:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds geen oplossing gevonden.
Pagina: 1