[XP] Partitie's in nieuwe venster openen

Pagina: 1
Acties:

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:18
Ik heb een soort van probleem dat de partitie's en verwisselbare schijven in een nieuwe venster openen(bij dubbelklik) als ik erheen wil. De mappen daarna gaan wel open in dezelfde(de 2de zeg maar) venster.
Nu vind ik dit zeer irritant, maar ik heb niet kunnen vinden hoe je dit weer normaal (want normaal is dit niet zo..) kan zetten?

Graag jullie hulp!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Klik es met de rechtermruisknop op zo'n partitie? "Explore" moet dan bold zijn, en ik denk dat "Open" dat bij jou is, want als ik bij mij voor Open kies, krijg ik ook een nieuw windowtje.

日本!🎌

• Perzikvrucht
Openen is bij mij dik gedrukt ja. Maar als ik verkennen druk krijg ik precies hetzelfde..

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb je dit al geprobeerd?

- Open deze computer
- Extra
- Mapopties
- Vink "Elke map in dezelfde venster openen" aan

• Perzikvrucht
Intrique schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:10:
Heb je dit al geprobeerd?

- Open deze computer
- Extra
- Mapopties
- Vink "Elke map in dezelfde venster openen" aan
Dat had ik al geprobeerd ja. Het stond de hele tijd al goed.

Nu heb ik nog een irritanter probleem. Als ik nu op een partitie klik, zie ik staan: Openen met. En kan ik dus allemaal programma's aan klikken. Ik heb helemaal niks veranderd..
Ik dacht dat er iets was met virussen dus heb even Antivir geïnstalleerd en ik had idd wat virussen. Alleen hoe krijg ik het nu weer normaal (nu is mijn PC virusvrij)?

[ Voor 37% gewijzigd door Perzikvrucht op 31-08-2008 20:36 ]

• Perzikvrucht
Opgelost!:

Op elke partitie was een autorun aanwezig (verborgen belangrijke bestanden moet je wel even op weergeven zetten) die er of voor zorgde dat ik openen met kreeg, of dat het in een nieuwe venster werd geopend.
Deze autorun verwijderen heeft alles opgelost.

Kan op slot dus ;).
Pagina: 1