Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hi Tweakers,

Sinds kort heb ik dit toestel, mega gaaf ding!
Echter, ik kan geen oproepen ontvangen, als iemand mij belt is of het nummer in gesprek of kan de oproep niet beantwoord worden. De meeste keren lijkt de htc geen normale gsm connectie te hebben.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Heb 3g uitgezet en een hard reset gedaan, mocht niet baten :?
Klantenservice van T-mobile heeft geen idee waar het aan ligt.
Forums van tweakers heb ik doorgenomen maar staat bar weinig hierover op.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2008 11:35 ]

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wat gebeurt er als je je SIM-kaart in een ander toestel stopt? Kun je dan wel gebeld worden en bellen?

En wat gebeurt er als je een andere SIM-kaart in je Diamond stopt?

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Verwijderd

Topicstarter
SlinkingAnt schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:38:
Wat gebeurt er als je je SIM-kaart in een ander toestel stopt? Kun je dan wel gebeld worden en bellen?

De sim kaart heb ik al een paar jaar, nooit problemen mee gehad.
Een andere sim in de diamond heb ik nog niet geprobeerd, ga ik nu even testen!
Misschien dat de sim kaart er nu gewoon niet helemaal lekker in zit maar dat lijkt me stug.
Laat het je zo weten!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:39:
[...]

Heb het geprobeerd. Mijn sim kaart is gewoon goed. Lijkt echt aan het toestel te liggen maar waaraan :s

Verwijderd

Topicstarter
SlinkingAnt schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:38:

Echt zo vreemd, of in gesprek, of er is een fout opgetreden of de oproep kan niet beantwoord worden.
Ene keer doet ie het gewoon, andere keren weer niet.

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:04

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Misschien toch maar eens een andere simkaart proberen als ik jou was. Als ik zo lees heb je dat nog niet geprobeerd. (dus òf je huidige sim om laten ruilen door t-mobile, of een sim van iemand anders proberen als je telefoon simlock vrij is)
Daarnaast zou het een combi kunnen zijn van de simkaart en de telefoon. dat precies jouw simkaart en jouw telefoon elkaar niet zo lief vinden en dus niet kunnen samen werken.

En waarom ben je eigenlijk nog niet terug gegaan naar de verkoper om het toestel te ruilen? Ik mag hopen dat je nog garantie hebt :?

We've got that ring of confidence

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-11 16:21
kan je dan zelf wel bellen ?
heb je gekeken of de telefoon-software draait, en of deze bijvoorbeeld niet is vastgelopen....
of dat hij niet aangemeld is het telefoonnetwerk (bv geen pincode ingetoest of geen bereik)
Pagina: 1