Net een nieuwe asus gf 2mx 7100, plug ik dat ding in agp slot en start pc opnieuw opp krijg ik alleen zwart beeld, geen piepjes en nix, weet iemand wat hier fout zit?
AGP X4 in de bios aan?
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
o fuck ja, dat moet nog ff, maar start ie dan niet eens op?
beetje kut om de bios te veranderen zonder vid kaart he
beetje kut om de bios te veranderen zonder vid kaart he
pennetjes van monitorstekker verbogen?
Verwijderd
tot waar kom je?
krijg je de bios te zien?
had ik eerst namelijk met een G400, kreeg niets te zien
toen ik terugging bleek ie dood...nieuwe erin gedaan ook niet goed, teruggegaan ook dood
blijkt dat waarschijnlijk mijn monitor die kaarten heeft gemold
had ik eerst namelijk met een G400, kreeg niets te zien
Bij de meeste moederborden kun je de BIOS resetten naar default door een jumpertje eventjes te veranderen ('discharge CMOS') of door tijdens het opstarten een toets ingedrukt te houden.Op woensdag 21 februari 2001 18:48 schreef SuKiR het volgende:
NU doet die gvd pci kaart ook al nix meer, wat doe ik fout?, ook geen piepjes of nix alleen geen beeld
Zie je de fan van de voeding of op de CPU draaien?
Probeer eens een andere voeding.
(open deur) Druk kabels, zoals power, eens aan.
Nee bios kan in niet eens inkomen, alleen maar black screen........Op woensdag 21 februari 2001 19:07 schreef leroy-b het volgende:
tot waar kom je?
had ik eerst namelijk met een G400, kreeg niets te zientoen ik terugging bleek ie dood...nieuwe erin gedaan ook niet goed, teruggegaan ook dood
JA fans draaien gewoon allemaal......Op woensdag 21 februari 2001 19:27 schreef Jake Blues het volgende:
[..]
Bij de meeste moederborden kun je de BIOS resetten naar default door een jumpertje eventjes te veranderen ('discharge CMOS') of door tijdens het opstarten een toets ingedrukt te houden.
Zie je de fan van de voeding of op de CPU draaien?
Probeer eens een andere voeding.
(open deur) Druk kabels, zoals power, eens aan.
Verwijderd
Heb ik ook gehad maar toen was er een processor stuk en nu doet ie het wel gewoon je kan BTW deze geforce2mx ook op 2x agp draaien alleen fast write doet ie bij mij niet dan start win2k nog wel op met allemaal mooie flikkerende strepen bij het opstart scherm en dan loopt ie in windows vast. Maar zou het zo niet weten misschien is je moederplank wel stuk omdat je pci kaartjes ook geen beeld geven of je monitor is kaduk kijk ffies met een andere monitor.
nou suc6 en da mzls
nou suc6 en da mzls
Verwijderd
alles gaat voor de rest wel draaien je hdd je fdd en je fans zo ja dan zou ik ffies met een andere monitor gaan kijken of ie het doet.
mzls
mzls
Kaart laten testen in de winkel?
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Verwijderd
Ja ik had dit zelfde probleem van de week ook op het werk.
wat hebben we gedaan
Kast van collega gepakt
zijn S3 kaart eruit gesloopt
die in die pc geplaatst
bios gefalshed met nieuwste bios versie
bios op defaults ingesteld
pc uit
geforce kaart erin
en hij deed het weer
Suc^6
wat hebben we gedaan
Kast van collega gepakt