Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Complete Firefox-instellingen overzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.124 views

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-11 07:54
Hallo,

Om de zoveel tijd installeer ik een verse XP aangezien scanners en firewalls niet altijd werken.
Ik vind het wel jammer dat ik zoveel instellingen moet missen.

Bj Firefox kan ik bookmarks en cookies wel overzetten, maar compelte instellingen en add-ons niet. Ik wil mijn firefox weer zo maken:

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/357ityx.jpg

Wat moet ik back-uppen om ze terug te krijgen al ik weer iets nieuws installeer?

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-11 20:30
Mozbackup?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

als je in XP zit is het heel makkelijk

Je moet je C:\Documents and Settings\*gebruikersnaam*\Local Settings\Application Data\Mozilla en de mapC:\Documents and Settings\*gebruikersnaam*\Application Data\Mozilla kopieren en ook op die locatie plakken waar je je de firefox zo wilt hebben.

Wachtwoorden, cookies, bookmarks, layout, addons, instellingen, custom instellingen in about:config worden allemaal meegenomen.

[ Voor 83% gewijzigd door Wiethoofd op 29-08-2008 22:36 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Probeer het 's met FEBE. Hiermee kun je een volledige backup maken van je profiel.

Daarnaast kun je toch ook gewoon de Profile map overzetten? (te vinden in \Documents and Settings\%UserName%\Application Data\Mozilla)

And I'm the only one and I walk alone.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Move to Client Software Algemeen.

[ Voor 53% gewijzigd door IEF op 30-08-2008 11:55 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is echt extreem basic. Ik stel voor dat je eens gaat beginnen met zelf zoeken; ipv helpdesk-vragen op GoT plaatsen die niet aan Policy: Alle regels die op het forum gelden voldoen.

Zie bijvoorbeeld [google=firefox backup]

[ Voor 9% gewijzigd door Spider.007 op 30-08-2008 14:21 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.