Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Reparatie bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil mijn geripte compact disc's naar flac voor archivering weer op dvd branden. Nu kan een dvd na een lange tijd liggen slechter worden, dus dacht ik dan brand ik er een reparatie bestand bij. Dit kan met Winrar. Alleen is dit veel werk als je alles map voor map moet doen. Ik heb helaas geen batch processing functie gevonden in Winrar. Zijn er anderen archivering programma's die reparatie bestanden en batch processing ondersteunen?

Verwijderd

Ik zou gewoon Quickpar gebruiken hoor... Werkt echt makkelijker.

Waarom denk je dat WinRAR recovery bestanden op usenet nooit doorgebroken zijn?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:40:

Daar dacht ik ook gelijk aan, denk dat Quickpar de beste optie is :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:40:

Daar heb ik ook aan gedacht. Enige probleem is dat je voor elke map dus apart reparatie bestanden moet aan maken. Met een paar mapjes geen probleem, maar mijn cd collectie is vrij groot. Je kunt dus niet op mappen niveau reparatie bestanden maken, maar misschien zie ik iets over het hoofd... enig idee...

Verwijderd

Ik denk dat je dan iets over het hoofd ziet...

Je moet altijd sowieso in RAR maken omdat je dan kan splitsen naar meerdere bestanden (dit kan RAR nu eenmaal heel goed). Dus als je een DVD vol wil maken bijv. RAR 1 t/m 50. Anders kan je toch nooit recoveren?

(als je 1 bestand maakt voor een DVD kan dit dan maximaal 2 GB groot zijn want dan moet er ook nog een 2 GB par bestand op).

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 21:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:56:
Ik denk dat je dan iets over het hoofd ziet...

Je moet altijd sowieso in RAR maken omdat je dan kan splitsen naar meerdere bestanden (dit kan RAR nu eenmaal heel goed). Dus als je een DVD vol wil maken bijv. RAR 1 t/m 50. Anders kan je toch nooit recoveren?

(als je 1 bestand maakt voor een DVD kan dit dan maximaal 2 GB groot zijn want dan moet er ook nog een 2 GB par bestand op).
Oke, dus je bedoeld eerst raren en daarna paren. Stom daar heb ik hellemaal niet aan gedacht. Ga het proberen... erg bedankt. _/-\o_

Verwijderd

Dus meerdere parts kiezen in WinRAR en gewoon storen, dat gaat lekker snel. Parren duurt al lang genoeg....
Pagina: 1