Elke keer als ik nu mijn pc boot, krijg ik niets anders dan zwart beeld. Tijdens het opstarten zelf loopt POST nog, je hoort 1 lange biep, gevolgd door 3 korte. In de handleiding van mijn moederbord staat het volgende geschreven (over deze POST): "No VGA detected".
Dit is best wel kut te noemen aangezien ik mijn volledige pc nog net geen 20 dagen heb.
Mijn specs:
Intel Core 2 Duo E8400 (stock speeds) + Zalman CNPS9500A
Asus P5E (stock speeds)
2x2Gb. OCZ DDR2-800 Platinum (stock speeds)
Sapphire HD4870 512MB. DDR5 (stock speeds)
Corsair 750TX
en dit allemaal in een Thermaltake Armor (met 25cm fan in panel).
Tot gisteren en enkele uren geleden werkte deze perfect.
Ik heb ook eens de stroomaansluitingen van deze gfx-kaart opnieuw aangesloten, maar tevergeefs...
De kaart draait op Catalyst 8.8 (al enkele dagen, sinds de tweakers-nieuwspost hierover), ik zou eens terug naar 8.7 willen gaan, maar dat gaat niet aangezien ik niets anders krijg dan zwart beeld (pc blijft wel draaien met alle fans op 100% ofzo).
Ik kan mijn pc ook met niets anders testen, het is de enige PCIe-kaart die ik heb.
Wat is jullie opinie hierover? Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt (met deze kaart)?
Alvast bedankt..
PS: de kaart bleef wel relatief koel, ik gebruikte de profile-oplossing hiervoor, 34% op idle (47 - 48°C) en 44% voor games. (in de 50°C)
Dit is best wel kut te noemen aangezien ik mijn volledige pc nog net geen 20 dagen heb.
Mijn specs:
Intel Core 2 Duo E8400 (stock speeds) + Zalman CNPS9500A
Asus P5E (stock speeds)
2x2Gb. OCZ DDR2-800 Platinum (stock speeds)
Sapphire HD4870 512MB. DDR5 (stock speeds)
Corsair 750TX
en dit allemaal in een Thermaltake Armor (met 25cm fan in panel).
Tot gisteren en enkele uren geleden werkte deze perfect.
Ik heb ook eens de stroomaansluitingen van deze gfx-kaart opnieuw aangesloten, maar tevergeefs...
De kaart draait op Catalyst 8.8 (al enkele dagen, sinds de tweakers-nieuwspost hierover), ik zou eens terug naar 8.7 willen gaan, maar dat gaat niet aangezien ik niets anders krijg dan zwart beeld (pc blijft wel draaien met alle fans op 100% ofzo).
Ik kan mijn pc ook met niets anders testen, het is de enige PCIe-kaart die ik heb.
Wat is jullie opinie hierover? Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt (met deze kaart)?
Alvast bedankt..
PS: de kaart bleef wel relatief koel, ik gebruikte de profile-oplossing hiervoor, 34% op idle (47 - 48°C) en 44% voor games. (in de 50°C)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 20:54 ]