Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdejongh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-01-2023
Ben in het bezig van een Linksys PAP2T ATA.
Website Linksys Hierin zit nu een SIP account, deze werkt. So far so good. Ik heb net het e.e.a. in de webinterface nagekeken en wat zou moeten kunnen is dat je deze ATA kan "beperken" tot 1 gesprek tegelijkertijd.
Dat wil zeggen, je belt of je krijgt een gesprek binnen, neemt op en op dat moment als er een nieuw gesprek zich aanmeld hoort de "andere" kant een bezet toon (BUSY) te krijgen.
Nu kan dit op 2 manieren, wellicht kan dit per SIP account verschillen, maar mijn visie is dat dit ook een ATA optie behoort te zijn.
De ervaring die ik met ATA's heb (toevallig een aantal DrayTek serie's en MediaTrix) kan dit niet. Maar ik heb begrepen dat dit met een Linksys PAP2T zou moeten kunnen.
De opties zijn erg divers en zeer uitgebreid maar de opties die ik heb geprobeerd daarmee lukt het niet.
Er zit een systeem in waarbij je met #commando het e.e.a. kunt programmeren.

Mijn vraag iemand met een soort gelijke ATA (of wellicht een andere ATA) een dergelijk probleem? Of gehad en wat zijn de workarrounds?

Ben erg benieuwd.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112308

Als je maximaal 1 gesprek wilt kun je toch gewoon Call Waiting uitschakelen of zit ik nou verkeerd? Is in de PAP2 de 'Call Waiting Serv' die dan op 'No' moet.