Om te beginnen!
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar de topics die ik vond gingen allemaal over problemen waarbij mensen in de router kunnen komen. Iets wat ik dus niet kan!
Hier op de camping is er een draadloos netwerk van Skybytes.
Je logt in op het netwerk, typt vervolgens je username en wachtwoord in en je kan het internet op. (Net als een hotspot).
Er is een campinggast die heeft hier eigenlijk normaal gebruik van kunnen maken, tot voor kort.
Ze kan geen verbinding maken. Nu ben ik wezen kijken, en krijg op een gegeven moment wel verbinding, maar deze valt ook zo weer weg. En vaak kan ik zelfs geen verbinding krijgen.
Heb een repeater er tussen gezet, maar ook dit helpt niet.
De ip instellingen staan op automatisch.
Heb de ip instellingen al gerefreshed en gereleased.
Ook de DNS cache heb ik leeggemaakt.
Heb ook nog gebeld met Skybytes, maar ook die kunnen eigenlijk niks raars vinden!
Ze hebben ook het accespoint al een keer voor me gereset, maar ook dat mocht niet helpen.
Ook staat het kaartje zo ingesteld dat het niet word uitgeschakeld om stroom te besparen.
Het gaat om een redelijk nieuwe laptop. (Nog geen jaartje oud schat ik zo).
Met Windows Vista Ultimate.
Het netwerkkaartje waar het omgaat: Atheros Ar5005G
Iemand enig idee wat ik nog kan doen of na kan kijken?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar de topics die ik vond gingen allemaal over problemen waarbij mensen in de router kunnen komen. Iets wat ik dus niet kan!
Hier op de camping is er een draadloos netwerk van Skybytes.
Je logt in op het netwerk, typt vervolgens je username en wachtwoord in en je kan het internet op. (Net als een hotspot).
Er is een campinggast die heeft hier eigenlijk normaal gebruik van kunnen maken, tot voor kort.
Ze kan geen verbinding maken. Nu ben ik wezen kijken, en krijg op een gegeven moment wel verbinding, maar deze valt ook zo weer weg. En vaak kan ik zelfs geen verbinding krijgen.
Heb een repeater er tussen gezet, maar ook dit helpt niet.
De ip instellingen staan op automatisch.
Heb de ip instellingen al gerefreshed en gereleased.
Ook de DNS cache heb ik leeggemaakt.
Heb ook nog gebeld met Skybytes, maar ook die kunnen eigenlijk niks raars vinden!
Ze hebben ook het accespoint al een keer voor me gereset, maar ook dat mocht niet helpen.
Ook staat het kaartje zo ingesteld dat het niet word uitgeschakeld om stroom te besparen.
Het gaat om een redelijk nieuwe laptop. (Nog geen jaartje oud schat ik zo).
Met Windows Vista Ultimate.
Het netwerkkaartje waar het omgaat: Atheros Ar5005G
Iemand enig idee wat ik nog kan doen of na kan kijken?