Toon posts:

[iPhone 3G] Safari browser linkt niet door

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lekker aan het surfen met Safari op mijn iPhone, link link link.... doorklik doorklik ... je weet wel ........ krijg ik op een gegeven moment heel droog een popup met de melding van Safari als ik me voor de zoveelste op een site laat doorlinken:

"Safari kan de pagina niet openen omdat er te vaak is doorverwezen"

|:(

Wat krijgen we nou? Waar komt die limiet vandaan? Hoe hoog is die limiet en waarom? :?

Iemand anders dezelfde ervaring? Is er een manier om hier verandering in te brengen? Vind het behoorlijk irritant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Staan er toevallig niet teveel tabbladen open ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-10 11:32
Probeer http://www.plaka.nl/ eens op je iPhone ? Zal dezelfde melding geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dit heeft weinig te maken met het klikken op links, maar alles met de manier waarop de server meerdere Redirects naar de client stuurt. De desktopvariant van Safari (en trouwens elke zichzelf respecterende browser) zal bij bepaalde websites ook deze melding geven.

Het komt erop neer dat dit een bescherming is om a) de browser niet in een oneindige loop de Redirects te laten volgen; en b) de gebruikservaring transparant te houden (zodat de gebruiker niet denkt dat hij op site X is terwijl het site Y is).

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
plaka.nl geeft id dezelfde melding.

opera (op mac) geeft dit : Redirection Status

The URL was redirected to . Please click the link to go there.
Generated by Opera.

bedankt "tonyisgaaf" voor de uitleg, weer wat geleerd. Blijft irritant overigens, ik had er last van bij rottentomatoes toen ik een review wou lezen, is dus niet gelukt....

Overigens sta ik weer versteld van de snelle reacties hier op GoT. Daar kan iphoneclub.nl nog een puntje aan zuigen ;) http://www.iphoneclub.nl/...ari-link-niet-openen.html

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 23:18 . Reden: iphoneclub.nl info ]