Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[ACCESS] Bestand van access 2007 naar access 97 converteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer een accesbestand van 2007 naar 97 te converteren. Nu kun je dit wel simpel doen naar acces 2000, maar naar acces 97 gaat niet. Nu heb ik een beetje rond gegoogelt maar er is niet echt een standaard procedure voor.

Weet één van jullie iets hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Naar een oplossing voor dit probleem zoeken die meer van deze tijd is? Er zal toch vast wel een nieuwere versie zijn van whatever in 2008 nog een access 97 bestand nodig heeft :)
En als dat niet zo is, weet je wel zeker dat je Access 2007 bestand niet 1001 functies bevat die in Access 97 niet bestonden? Dan heeft het natuurlijk ook weinig nut.

Maar binnen Access 2007 opslaan als Access 2000 en dan in bijvoorbeeld Access 2000 proberen als Access 97 opslaan lukte niet?

Wat heb je allemaal al ondernomen?

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 29-08-2008 22:18 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon geprobeerd het op te slaan als een access 97 bestand, maar dat ging niet. Toen heb ik het opgeslagen als een 2000 bestand. Vanaf de 2000 versie verder terug te brengen naar een 97. Conversie programma gebruikt, maar niet precies hoe deze werkt (Diamond control suite link). Weet ook niet precies of dit het goede programma is want ik heb hier geen ervaring mee.

Ik weet niet of dit het goede is of heb jij misschien nog tips???