Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Onvoldoende toegangsrechten SonyEricsson pcsuite*

Pagina: 1
Acties:

• michealmcdermot
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 14:39
Ik wil de software bij mijn nieuwe ericson telefoon installeren op mijn Vista computer, genaamd Sony Ericsson PC Suite. Ik ben de enige gebruiker (als administrator) and UAC is uitgeschakeld. Ik krijg echter toch nog de foutmelding:" Installer heeft onvoldoende toegangsrechten voor map ...\x86_Micrsoft.MX enz...." De installatie kan niet worden voortgezet. Meld u aan als systeembeheerder of neem contact op met de systeembeheerder.

Het uitschakelen van gebruikersaccountbeheer heb ik hier dus gevonden, maar helaas zonder succes. Weet iemand wat ik nog kan proberen?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties.

Mike

Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je het al eens geprobeerd met uac aan? Kan me voorstellen dat die applicatie er over valt dat het uitstaat, unexpected condition.
Wat heb je al geprobeerd?

Verder denk ik dat je probleem niet met Vista te maken heeft maar met je programma. Heb je wel de nieuwste versie?

Ik verander de titel even, en verplaats je topic:
Windows Clients > Client Software Algemeen

[ Voor 38% gewijzigd door sanfranjake op 29-08-2008 22:07 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:31
en als je rechtermuisknop op de installer en dan "uitvoeren als administrator"?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/