Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Remote control application

Pagina: 1
Acties:

• Justout
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-08 16:25
Weet iemand een goede Remote control applicatie ??

ik gebruik nu RDP maar dit is niet de beste hiervoor.

het moet wel een goede/snelle remote zijn. want met RDP schiet het allemaal niet echt op!

ik heb al meerdere applicaties gezien maar van geen enkel de echte meningen en ervaringen.

• Nozzie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11 15:19
Wij gebruiken hier vaak UltraVNC. Nog nooit problemen mee gehad.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Justout schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:46:
ik heb al meerdere applicaties gezien maar van geen enkel de echte meningen en ervaringen.
Welke mogelijkheden heb je al bekeken? Van veel van deze programma's is er wel een trialversie, en kun je dus proberen hoe snel het werkt. Je zult altijd een vertraging houden, maar dat is mede vanwege de beveiliging, je wilt niet dat iedereen kan meekijken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Justout
RemonLP schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:48:
Wij gebruiken hier vaak UltraVNC. Nog nooit problemen mee gehad.
Ik heb vernomen dat je hiermee een server moet aanlaten op de te overnemen PC. of heb ik dat gemist ?

wil graag dat er niks op mijn PC draait ( wil met mijn LT mijn PC overnemen )

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
Justout schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:11:
[...]

Ik heb vernomen dat je hiermee een server moet aanlaten op de te overnemen PC. of heb ik dat gemist ?

hmm.. wat wil je nou?
PC moet altijd aanstaan als je deze wilt gebruiken; RDP, VNC, DameWare e.d. doen alemaal het zelfde.

VNC/DameWare neem je daadwerkelijk het scherm van je machine over. met RDP zet je een terminal Sessie op.

Alle tools zijn even snel. Snelheid van de machine licht echt aan hoe snel jouw netwerk is.

[ Voor 8% gewijzigd door To_Tall op 29-08-2008 16:16 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is bij alle applicaties zo, er moet iets zijn dat luistert naar het verzoek om de PC te mogen overnemen. Dat is ook zo bij RDP, alleen zie je dat niet.
wil graag dat er niks op mijn PC draait
Dat zal dus niet gaan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

[...]

Iets van klok horen luiden maar niet weten waar.....

Je wil een computer overnemen, maar er mag niks draaien op de doel pc en RDP vind je traag.
RDP draaid hier giga snel, het is maar net hoe goed jou netwerk geconfigureerd is. Ik heb gigabit, maar ook met de normale 100/10 gaat het perfect.

Je zal toch echt meer info moeten geven ... wat voor nic's zitten er in de pc ,over wat voor hardware hebben we het hier??

Wees duidelijker

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door zou willen lezen dan vindt je een goed idee van de informatie die we in je topic verwachten. In dit topic mis ik vooral een stuk eigen onderzoek; je plaatst wat halve posts die vooral onderstrepen dat je je nog niet zo goed hebt ingelezen. Zou je dat kunnen doen voordat je in het vervolg een nieuw topic start?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Tijd om een klassieker erbij te halen: www.logmein.com
Geen moeilijk gedoe met portforwarding, gewoon via je browser.

PSN: djmurcielago

• Justout
Oke het punt is :

ik heb thuis een PC en op school mijn LT(laptop)

wat ik wil is dat ik vanaf school gewoon net zoals RDP mijn IP intik en verbinding krijg ( port 3389 staat open )

en dat ik gewoon fatsoenlijk mijn PC kan gebruiken, Met RDP gaat dit behoorlijk traag en duurt toch goed 5 seconden voordat mijn browser opent.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Justout schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:33:
Oke het punt is :

ik heb thuis een PC en op school mijn LT(laptop)

wat ik wil is dat ik vanaf school gewoon net zoals RDP mijn IP intik en verbinding krijg ( port 3389 staat open )

en dat ik gewoon fatsoenlijk mijn PC kan gebruiken, Met RDP gaat dit behoorlijk traag en duurt toch goed 5 seconden voordat mijn browser opent.
dat het traag gaat met RDP ligt aan de (internet)verbinding tussen je desktop en je laptop. Dat blijft zo, ook met ander software. Met RDP kan je de nodige bandbreedte beperken door bijvoorbeeld de achtergrond niet weer te geven, de weer te geven resolutie en kleurdiepte te verlagen etc (laatste tabje).
In VNC en dameware kan je geavanceerdere compressie inschakelen om het één en ander vlot te trekken; maar eerlijk gezegd: op een trage verbinding zijn ze allemaal traag

edit: en vergeet niet het geluid uit te schakelen...

Verwijderd

RDP traag?? :? Het is juist 1 van de snelste.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:10

DukeBox

loves wheat smoothies

To_Tall schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:14:
VNC/DameWare neem je daadwerkelijk het scherm van je machine over. met RDP zet je een terminal Sessie op.
Alleen w2k en ouder, met xp/vista en 2k3/2k8 kun je gewoon de desktop (console) overnemen middels de /console of /admin switch. (bij xp/vista is dat niet eens nodig)
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:05:
RDP traag?? :? Het is juist 1 van de snelste.
Zo niet dé snelste (buiten citrix)

[ Voor 50% gewijzigd door DukeBox op 29-08-2008 21:11 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1