Na veel zoeken, proberen en handen in men haren kom ik er niet meer uit. De setup is alsvolgt :
Setup:
ASUS Ati Radeon 3650 256 SILENT
Intel Pentium Dual core E2180
Gigabyte P35 DS3L
22" Acer TFT scherm
Asus' meegeleverde DVI-> HDMI convertor
DQ DVI -> HDMI convertor (later bijgekocht, omdat ik die van asus niet vertrouwde, maar deze geeft ook geen kik)
5 meter Vivanco HDMI kabel (HDMI <-> HDMI)
26" Hitachi HD ready LCD tv
Vista Ult met SP1
Wat ik wil doen is het volgende,
Op uitgang 1 van de videokaart het 22"TFT scherm, op uitgang 2 de HD ready tv MET geluid,
Wat ik het gedaan is het volgende,
- Realtek HDMI drivers geprobeerd,
- Ati HDMI drivers geprobeerd,
- Catalyst 8.8 geinstalleerd
- Catalyst 8.2 geprobeerd (las op fora dat deze beter met hdmi kon omgaan, maar deze wilde totaal niet geinstalleerd worden.)
- Beeld is uitstekend, HD's demo's geven superscherp beeld, alleen zonder geluid dus.
Alle drivers geven aan dat ze in orde zijn, in Vista geven ze netjes een geluidsapparaat waarbij het groene balkje netjes op en neer spring bij het afspelen van muziek, maar uit de tv komt geen kik.
Afbeeldingen :

De kabel ligt er al door de muur, zou het zonde vinden om die te vervangen
Weten jullie hoe ik het geluid uit de TV krijg?
Setup:
ASUS Ati Radeon 3650 256 SILENT
Intel Pentium Dual core E2180
Gigabyte P35 DS3L
22" Acer TFT scherm
Asus' meegeleverde DVI-> HDMI convertor
DQ DVI -> HDMI convertor (later bijgekocht, omdat ik die van asus niet vertrouwde, maar deze geeft ook geen kik)
5 meter Vivanco HDMI kabel (HDMI <-> HDMI)
26" Hitachi HD ready LCD tv
Vista Ult met SP1
Wat ik wil doen is het volgende,
Op uitgang 1 van de videokaart het 22"TFT scherm, op uitgang 2 de HD ready tv MET geluid,
Wat ik het gedaan is het volgende,
- Realtek HDMI drivers geprobeerd,
- Ati HDMI drivers geprobeerd,
- Catalyst 8.8 geinstalleerd
- Catalyst 8.2 geprobeerd (las op fora dat deze beter met hdmi kon omgaan, maar deze wilde totaal niet geinstalleerd worden.)
- Beeld is uitstekend, HD's demo's geven superscherp beeld, alleen zonder geluid dus.
Alle drivers geven aan dat ze in orde zijn, in Vista geven ze netjes een geluidsapparaat waarbij het groene balkje netjes op en neer spring bij het afspelen van muziek, maar uit de tv komt geen kik.
Afbeeldingen :

De kabel ligt er al door de muur, zou het zonde vinden om die te vervangen
Weten jullie hoe ik het geluid uit de TV krijg?