Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Iframe met verschillende eigenschappen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben bezig met een website te bouwen. Deze bevat een flashradio, om te zorgen dat deze niet steeds opnieuw begint af te spelen gebruik ik iframes. Een andere oplossing is AJAX alleen hier heb ik geen ervaring mee dus heb ik gekozen voor iframes.

Alles werkt perfect, ik heb alleen een foto-pagina die langer is dan alle andere pagina's dus moet ik eigenlijk het hele iframe groter maken voor die ene pagina, en dat wil ik niet want dan komt er teveel witruimte bij de ander pagina's. Ik maak gebruik van CSS maar hier zit het probleem niet in, je kunt namelijk maar 1 class per Iframe plaatsen.

Mijn vraag is dus hoe maak ik een uitzondering voor deze ene pagina.

Op het internet staat genoeg informatie over Iframes, alleen een oplossing voor het probleem wat ik heb krijg ik niet gevonden.

Wie o wie kan mij helpen.

Groeten,
Edwin

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:19
Ik zou zeggen: resizen met javascript

Verwijderd

Je kan er voor kiezen om scrollbars te gebruiken in het iframe, en anders moet je naar javascript uitwijken en dynamisch de CSS van de iframe aantepassen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 14:54 . Reden: typo ]

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
en je kan voor die ene pagina niet een extra stylesheet laden zodat je gewoon een andere hoogte definieert voor dezelfde class?

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 13:03

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 20:59
Geef het iframe op de betreffende pagina een extra class en zet daar de goede breedte en hoogte op (via CSS natuurlijk).
Edit: Het is dus helemaal niet zo dat je maar 1 class per iframe kan plaatsen!

Andere oplossing is de style van de class overschrijven in een aparte stylesheet die je inlaad na de normale stylesheet(s).

[ Voor 49% gewijzigd door Borizz op 29-08-2008 21:45 ]

If I can't fix it, it ain't broken.

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen bedankt voor zijn reactie! Ik heb de resize optie gekozen met javascript.
Voor de mensen met hetzelfde probleem kijk op: http://www.dynamicdrive.com

Groeten,
Edwin
Pagina: 1