Hoi allemaal,
ik zit sinds gisteren met een probleempje.
Ik kan namelijk geen bestanden meer uploaden met behulp van Powerpost naar de nieuwsgroepen. Ik heb niks aan het programma veranderd, ik plaats bestanden altijd in alt.binaries.boneless en als nieuwsserver heb ik al heel lang: nova.kpn-is.nl
Downloaden vanaf nova.kpn-is.nl werkt nog wel gewoon!
Ik krijg geen fout bij het posten en Powerpost geeft geen enkele foutmelding. Als Powerpost zegt dat ie klaar is met posten ga ik even later naar NZB indexing sites zoals Yabsearch, Binsearch, NZBindex, etcetera... Maar die geven mij post niet weer? En eerder werkte het altijd wél?
Hoe kan ik dit oplossen?
Besturingssysteem:
Windows XP Professional SP3 (NL) (32bit)
Ik heb al geprobeerd:
- Andere computer
- Andere versie van Powerpost
- Andere nieuwsgroepen
- Ander nieuwsserver adres (nova.planet.nl heb ik al geprobeerd, werkt ook niet!)
ik zit sinds gisteren met een probleempje.
Ik kan namelijk geen bestanden meer uploaden met behulp van Powerpost naar de nieuwsgroepen. Ik heb niks aan het programma veranderd, ik plaats bestanden altijd in alt.binaries.boneless en als nieuwsserver heb ik al heel lang: nova.kpn-is.nl
Downloaden vanaf nova.kpn-is.nl werkt nog wel gewoon!
Ik krijg geen fout bij het posten en Powerpost geeft geen enkele foutmelding. Als Powerpost zegt dat ie klaar is met posten ga ik even later naar NZB indexing sites zoals Yabsearch, Binsearch, NZBindex, etcetera... Maar die geven mij post niet weer? En eerder werkte het altijd wél?
Hoe kan ik dit oplossen?
Besturingssysteem:
Windows XP Professional SP3 (NL) (32bit)
Ik heb al geprobeerd:
- Andere computer
- Andere versie van Powerpost
- Andere nieuwsgroepen
- Ander nieuwsserver adres (nova.planet.nl heb ik al geprobeerd, werkt ook niet!)
[ Voor 12% gewijzigd door stephenophof op 29-08-2008 14:42 ]