Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

xxodd laptops voor GTA IV?

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-11 13:41
Hey allemaal.

Ik ben van plan om in september een laptop te kopen. Ik heb nu een laptop van een jaar oud die lang niet voldoet. Ik wil graag eentje die GTA IV voor de PC op recommended kan draaien. Voor een budget tot 900€ zo'n beetje.

Nou heb ik op zich zelf wel wat verstand van CPU's, memory etc maar op het gebied van grafische volg ik het niet. Voor mij zit er geen logische volgorde o.i.d in.

Ik zat dus even bij xxodd.nl te kijken en zie daar twee 15,4" (moet 15,4 inch zijn van mij) laptops die misschien binnen het budget vallen.

De XXODD XNi767su 15" en de XXODD XNi9008d 15". Daar voeg ik dan vervolgens een grotere harde schijf, meer geheugen en meer CPU aan toe. Dan kom ik op 2 prijzen. De XNi9008d voor 890 en de XNi767tu voor 875.

Mijn vraag is nu eigenlijk ga ik het redden met 1 van deze twee laptops? De requirements van GTA IV zijn nog niet bekend, maar er zijn hier veel mensen met inzicht in zulk soort dingen. Ik kan natuurlijk wachten op de reqs maar dat kan nog ff duren en ik word *****ziek van mijn huidige laptop.
En als geen van tweeën voldoet, kan iemand me dan iets anders aanraden in dezelfde prijsklasse?

Mvgr, Peter

Verwijderd

Volgens mij is een topic als deze ("is deze laptop goed genoeg") hier niet toegestaan...

Om toch even kort te antwoorden. Zoek een laptop met een snellere videokaart. Je kunt beter een model nemen met een iets langzamere processor en een snellere videokaart, dan de door jou genoemde modellen. Dat geeft een veel beter resultaat in games. Denk qua videokaarten aan de GeForce 8600GT serie of beter of de Radeon HD2600 serie of beter. Deze presteren stukken beter dan de GeForce 9300 en de Radeon HD3470 uit de door jou genoemde laptops.

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-11 12:37

Krizzie

Progressive Music \o/

Aangezien GTA nou gepoort is van de Xbox360 en PS3 zullen ze systeem eisen niet mals zijn. Ik verwacht dat een Dual Core cpu met 2GB ram en een videokaart uit de 4580(ATI)/8800(NV) toch wel een vereiste zijn om het spel heerlijk te kunnen draaien. Laten die 2 videokaarten voor laptops nou redelijk aan de prijs zijn.

Geluidswolk

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:02
Beste Gurbuh,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Note: Ik hoop volgende week de nieuwe NBBG online te hebben, daarbij kotm ook een buy Guide. Daarin zul je genoeg voer aantreffen om een goede keuze te maken.

Dit topic is gesloten.