Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

C&C Generals Installatie / Deinstallatie probleem

Pagina: 1
Acties:

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:51
Wat wil ik: C&C Generals installeren (ik weet het, oud spel etc. etc. maar goed, leek me weer even leuk).

Waarom / wat werkt niet: zodra het installatieprogramma begint, krijg ik 2 opties: "repair" of "remove" van de oude installatie. Bij beide opties breekt het programma af met de foutmelding "only works for currentl installations".

Wat kan er mis zijn & wat heb ik al geprobeerd?: ik heb ooit C&C Generals gedeïnstalleerd via control panel -> Add/Remove programs. (dus niet met het uninstall programma van de C&C discs).

Nu blijft er in Add/Remove programs nog steed een label C&C Generals staan die ik niet weg krijg (op change/remove klikken geeft geen reactie).

Ik heb handmatig al m'n registry doorgeploegd en alle referenties aan C&C Generals verwijderd; geen resultaat.

Enig idee hoe ik de laatste (hardnekkige) resten van C&C Generals van mijn systeem kan krijgen zodat ik een fresh install kan doen?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11 16:57
Iemand met een zelfde geval
En de oplossing die wordt gegeven Registry Mechanic

Kijk eens of dat werkt :) .

Vimeo, YouTube

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:51
klinkt veelbelovend... ty!

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.