Ik vind ze eigenlijk allemaal wel showcase waardig, met n paar puntjes die je in de toekomst in je achterhoofd kunt houden.
1. Vind ik persoonlijk een vette foto, veel aandacht op de motor en een leuke scene om te zien.
2.Zou ik van dichterbij proberen te nemen en/of vanuit een lager standpunt(waarbij je de grond nog wel blijft zien natuurlijk) de korte scherpte diepte geeft wel een mooie diepte werking aan de hele foto. Door de foto van dichterbij te nemen, lijkt ie wat meer "in your face" te zijn.
3.Goede scherptediepte weer, alleen zie je nu niet echt het meest boeiende gedeelte van de motor. Misschien een idee om m helemaal van de zijkant te nemen, dat je n betere kant van de motor hebt, zonder t effect (het gevoel van stijlheid) te verliezen.
4.Lijkt ietsje donker.
5 en 6 niks mis mee lijkt me?
7. Hier zou ik het stuur naar links draaien. Dan kan je de koplamp nog steeds zien, maar kijk je het voorwiel in, ipv tegen n strookje rubber.
8 en 9 Toppertjes
In de eerste paar foto's zitten wat uitgebeten luchten. Misschien is het een idee om een NDgrad filter aan te schaffen, om die wat te dempen.
If it ain't broken, don't fix it