Toon posts:

hulp bij computer bouwen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik (vincent) wil een nieuwe computer zelf samenbouwen. Ik heb alleen geen ervaring :? daarmee. Is er mischien iemand die het leuk vind om mij een dagje te helpen (in amsterdam) om mijn computer samen te stellen? (en eventueel advies kan geven en waar ik de spullen moet kopen)Het moet dus wel iemand zijn die er verstand van heeft.
Ik heb alle spullen nog niet maar ik wil het volgende:

Epox 8KTA3+
Athlon thunderbird 1GB (266 MHz FSB)
Super Orb tot 1.5GHz Socket A cooler
256 MB 133MHz SD-Ram (waarschijnlijk kingston)
ASUS AGP-V7700 Deluxe :9
IBM 45GB 7200rpm HD
Pioneer DVD
Plextor brander (zet ik er later zelf in)
Terratec DMX X-fire 1024
welke kast weet ik nog niet (maakt me ook niet zoveel uit als het maar 300 Watt is)

eventuele opmerkingen over mijn systeem ook welkom

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien kun je nog 2 weekjes w88 en kijken hoe duur de GeForce 3 is. Als het nou redelijke prijzen zijn (GeForce 3 MX??) kun je natuurlijk beter die nemen.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 21 februari 2001 18:00 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Misschien kun je nog 2 weekjes w88 en kijken hoe duur de GeForce 3 is. Als het nou redelijke prijzen zijn (GeForce 3 MX??) kun je natuurlijk beter die nemen.
Kan je het best een Geforce 2 kopen :9

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Juist leuk om in je eentje te kloten, zo hebben we het allemaal geleerd. Op computertotaal (geloof ik) staat een tutorial. Hardstikke mooi! Verder zou ik echt overwegen om die 45gb hdd te vervangen voor 2 disks in een raid config. Heb ik ook, lekker snel:9, niet veel duurder en je hebt 2 ide poorten vrij.