Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VISTA] Aanwijzersnelheid muis verandert opeens

Pagina: 1
Acties:

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb sinds een week of twee een nieuwe pc in elkaar gezet en draai Windows Vista Premium 64bit.

Het enige probleem wat ik af en toe heb is dat de aanwijzersnelheid van de muis ineens een stuk trager wordt. Na een restart is dit verholpen, maar het is natuurlijk vervelend dat dit af en toe gebeurd.
De muis is een Logitech mx518.

Misschien is het een bekend probleem, maar ik werk nog niet zolang met Vista.

Alvast bedankt :)

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
BladePHQ schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:26:
Ik heb sinds een week of twee een nieuwe pc in elkaar gezet en draai Windows Vista Premium 64bit.

Het enige probleem wat ik af en toe heb is dat de aanwijzersnelheid van de muis ineens een stuk trager wordt. Na een restart is dit verholpen, maar het is natuurlijk vervelend dat dit af en toe gebeurd.
De muis is een Logitech mx518.

Misschien is het een bekend probleem, maar ik werk nog niet zolang met Vista.

Alvast bedankt :)
Tot mijn verbazing zag ik dat ik dezelfde muis heb. :)

Klik je toevallig niet op zo'n knopje (bovenaan)? Daarmee versnel of vertraag je de aanwijssnelheid. Heb ik al een paar keer gehad.

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

Mijn Setpoint reset steeds na het opstarten de Windows instellingen voor de muis, waardoor hij -in mijn geval- dus een stuk terugspringt in snelheid. Het is niet helemaal hetzelfde, maar je zou eens kunnen kijken wat er gebeurd met de setpoint en windows instellingen van de muis voor- en nadat hij terugspringt.

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Haaglander schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:29:
[...]

Tot mijn verbazing zag ik dat ik dezelfde muis heb. :)

Klik je toevallig niet op zo'n knopje (bovenaan)? Daarmee versnel of vertraag je de aanwijssnelheid. Heb ik al een paar keer gehad.
Oh mijn god. Ik zie die stomme knopjes nu pas. Dit is het !!

Haha, ik schaam me, maar heel erg bedankt ;)