Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een Kodak C713 digitale fotocamera. Via de Review functie en via TWAIN kan ik de fotos prima bekijken of downloaden mits ik mijn vendor specifieke Kodak connectie kabel heb. Heb ik alleen mijn Multimedia card reader bij me, en stop ik de SD card in de Multi Media reader dan geeft de SD card allerlei onleesbare tekens aan.
Echter via het downloaden via de camera komen er wel goede beelden op mijn PC.
Heeft iemand een idee hoe ik ook de fotos gewoon vanaf de SD card kan benaderen ?

In Total Commander krijg ik bijv een melding als:
This Directory contains file names from a different Code Page. Not all operations or possible (Zip, FTP).
If this is your main language, change the options for non-Unicode Programs in Control Panel-Regional Settings-Extended.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Kan het zijn dat de SD card te groot is voor de card reader ? Ik hoorde dat bij een SD card de controler in de reader zit en niet in de card, zoals bij Compact Flash wel het geval is.
In dat geval zou de reader het niet aankunnen..

Andre

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 12:12
Kaartje formatteren in de cam wil ook wel 's helpen.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Verwijderd

Topicstarter
Dat is nu juist..in de camera kan ik het wel lezen..maar ondertussen heb ik nog een andere cardreader gekocht en daar werkt de SD card wel.
Eigenlijk zou ik een SD card van 128 MB moeten hebben om te kijken of die wel leesbaar is in de cardreader...

Verwijderd

Topicstarter
Ondertussen heb ik een 256MB card kunnen vinden en die in de cardreader gestopt..het blijkt dat deze card wel gewoon door de cardreader herkent..dus blijkbaar kan de reader alleen de kleinere formaten goed lezen...