Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toetsenbord notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

• wo0dy
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-09-2021
Ik heb een laptop gekocht van een nederlandse site, en er niet bij stil gestaan dat ze daar QWERTY toetsenborden gebruiken. Dus ben ik momenteel op zoek naar een AZERTY toetsenbord. Ik heb al overal een beetje gezocht (toshiba zelf, azerty.nl, de site waar ik de laptop gekocht heb, alternate, tones.be, hchub, ...), en nog niets gevonden, en begin te vrezen dat ik geen toetsenbord zal vinden, en dus van die zelfklevers op de toetsen zal moeten plakken ...

Maar misschien kan iemand van hier mij wel helpen. De betreffende laptop is:

toshiba satellite A210-1AH (PSAFGE-05X01GDU)

Kan iemand mij helpen een azerty toetsenbord te vinden dat hierop kan geinstalleerd worden?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:56
Misschien even bellen naar de winkel of naar Toshiba?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Als ik zo even google is dat model wel te vinden in een Azerty versie, dus dat zou betekenen dat Toshiba die toetsenborden zou moeten kunnen leveren. Dus gewoon naar een Toshiba dealer gaan of zoals alex aangeeft even bellen.

Lang niet alle shops hebben dit soort dingen op hun site staan, maar meestal is er wel gewoon aan te komen. (ze zijn meestal wel redelijk prijzig, je betaald zo 100 euro)

[ Voor 27% gewijzigd door Xof op 28-08-2008 19:56 ]

• Noork
  • Niet online
Ik zou gewoon Toshiba benaderen. Ik heb een tijd terug voor een Satellite een vervangende moeten regelen, en die kon ik gewoon via Toshiba bestellen. Even bellen, en dan sturen ze je een RMA formulier op, waarop je kan aangeven een toetsenbord te willen bestellen. Kosten: zo'n 35 euro.

• wo0dy
Ik heb naar toshiba gebeld. Na lang wachten toch binnen geraakt, en daar doorverwezen naar een bedrijf dynafix in brussel. Dan naar dat bedrijf gebeld, opnieuw na lang wachten (hoge telefoonkosten) binnen geraakt, en daar opnieuw doorverwezen naar toshiba ...

Verder sprak die van dynafix over (geraamde) kosten van 150 à 200 euro (voor een toetsenbord!!?) en dat het niet mogelijk is dat toetsenbord zelf apart te bestellen .. ?

• Noork
  • Niet online
Kun je niet voor de grap Toshiba Nederland proberen. Wat jij beschrijft zijn echt rare praktijken, prijs is veel te hoog.

Mijn toetsenbord kon ik los bestellen via Toshiba Breda. Het toesenbord kostte 16,40 ex btw, inclusief verzendkosten kwam het uit op 31,42 euro. Geweldige service.

[ Voor 41% gewijzigd door Noork op 29-08-2008 11:32 ]

Verwijderd

Via de fax op mn werk rollen wel eens van die reclames binnen, laatst een over het vervangen van laptoptoetsenborden. Uitgezonderd geloof ik DELL waren de kosten standaard €50,- en dan verdient iemand er ook nog eens dik aan.
Volgensmij hoeft het dus in ieder geval niet meer dan die 50 te kosten, naam heb ik helaas niet voor je.

• wo0dy
Ik heb een mailtje gestuurd naar toshiba nederland, en ga nu hun antwoord afwachten.

Alvast bedankt voor de replies.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

GoT is geen helpdesk maar een plek om ervaringen uit te wisselen. Belangrijk daarbij is dat we verwachten dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent, en dat als je een topic opent, je volledig bent, met name over exact wat je zelf gedaan hebt.

In dit geval maak je onvoldoende duidelijk waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je toen vond, en hoe je dan verder gekeken hebt. Allicht staat in de manual van dat ding zelfs een partnummer voor zo'n toetsenbord. Ook maak je trouwens niet eens duidelijk wat nu het probleem is. De opschrift van een toetsenbord is puur cosmetisch. Ben je AZERTY gewend? Stel dat gewoon in je OS in en negeer de QWERTY opschrift...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.