Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Printer voor op kot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een printer om op kot (of hoe noemen ze het in Nederland?) te zetten. Ik ga er voornamelijk cursussen en taken mee afdrukken. Mijn cursussen bevatten regelmatig kleuren, en ik druk ze ook in kleur af (kleurtjes zijn overzichtelijker). Er zijn ook enkele voorwaarden:

- Niet al te duur, < € 100 is acceptabel (nieuw, ik doe niet aan tweedehands)
- Klein en compact om plaats te besparen
- 4 aparte inkttanks (dus niet alle kleuren in 1 cartridge) om kosten te besparen
- Ik moet enkel A4's afdrukken, geen foto's e.d.
- Ik druk gemiddeld meerdere pagina's per dag af, dus het moet eventjes meegaan...

Heeft er iemand aankooptips? Alvast bedankt!

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 17:08 . Reden: verduidelijking ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

waarom geen samsung kleuren laserprintertje?
pricewatch: Samsung CLP-300 ben ik al meerdere malen bij gewone pc-shops voor 99 euro tegengekomen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
wandel ff een electronicahandel binnen en maak je keus? Of kijk op de sites van de "grote" fabrikanten (hp, epson, canon,...): die hebben prima product selectors.
Voor 100€ zal je het sowieso op inkjet moeten houden :)

Verwijderd

Topicstarter
the_stickie schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:00:
wandel ff een electronicahandel binnen en maak je keus? Of kijk op de sites van de "grote" fabrikanten (hp, epson, canon,...): die hebben priam product selectors.
Voor 100€ zal je het sowieso op inkjet moeten houden :)
De mama wilt altijd eerst prijsvergelijkingen zien ;) Eventjes binnenwandelen en iets uitkiezen is dus jammer genoeg niet mogelijk... :(

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Zelfde overweging gehad, gekozen voor kleurenlasertje, is op de langere termijn aanmerkelijk goedkoper ;).

http://www.office.xerox.c...ers/phaser-6110/nlnl.html

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

De Printer FAQ al gevonden? Ideaal voor het probleem wat jij hebt.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb enkele webshops bezocht van winkels in de buurt en laserprinters zijn te duur. Iemand suggesties voor inkjet?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

heb je de samsung in m'n eerste post al gezien? of negeer je me gewoon. Als je naar een Expert gaat staat ie daar voor volgens mij net geen 100 euro in de aanbieding, 129 zou ook kunnen als ik 2 winkels even doorelkaar haal.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik weet niet of je nu echt zoveel bespaard op aparte kleuren cartridges. We hebben hier op het werk de hele officejet series van HP (62, 72 tm de huidige 64) die met 1 kleurencartridge werken. Die kosten uit mijn hoofd iets van 22euro en gaan bijzonder lang mee.

Nu hebben we ook een businessjet 2250 (dacht ik), die aparte heeft maar kosten wel een 14 euro stuk, dus een 42euro voor een totaal setje. Het marginaal verschil tussen blauw bijna/niet op lijkt me niet op te wegen tegen bijna 20 euro per 'kleursetje'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Nogmaals, de keus moet je zelf bepalen. Kijk eens naar de kosten op bijv http://www.kelkoo.nl/co_8...nformatiegids-kelkoo.html. Zo zijn er nog wat meer te vinden.

Een beetje zelf onderzoeken moet toch kunnen lijkt me.

[ Voor 7% gewijzigd door Guardian Angel op 28-08-2008 21:22 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Ik heb zelf de Canon Pixma 520MP prima printer en print er byna elke dag wel wat mee uit.
Gaan 4 inktpatronen in, voor 2,50€ koop je 1 inpatroon (kloon) of zelfs nog minder. je hoeft alleen chip over zetten maar dat is 10 sec. werk.
Een hele set kost vaak maar 8€.
Heb denk ik nu wel zo'n 300 pagin's afgedrukt, en ben met de meeste tanks met mijn 2de set bezig en sommige mijn 3de.

Succes met zoeken

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

keur0000 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:05:
Zelfde overweging gehad, gekozen voor kleurenlasertje, is op de langere termijn aanmerkelijk goedkoper ;).

http://www.office.xerox.c...ers/phaser-6110/nlnl.html
En ook beschikbaar als MFP, mocht je dat willen. :)
Xerox Phaser 6110MFP

Maar de Phaser 6110 is inderdaad een mooie printer voor weinig geld. Wel zou ik investeren in een met netwerkaansluiting (de /N variant dus)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Er blijkt uit jouw posts geen enkele eigen inzet. Je hebt gewoon je eisen op tafel gekwakt en gaat nu op je handen zitten wachten totdat wij met een oplossing komen?

Misschien moeten wij hem ook voor je ophalen, uitpakken en installeren?

Met andere woorden: graag een beetje eigen inzet. Wat heb je zelf al gezocht, welke printers staan op je shortlist, welke vallen sowieso af, etc.
Dit is 'mama mijn broek is vies, wassen aub!'

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een Canon Pixma MP520 gekocht voor €99. Het is een all-in-one maar ik bedacht mij plots dat kopietjes nemen ook wel is handig van pas kon komen :)
Het is ook goed voor foto's, maar omdat ik maar een jaar op kot ga kan hij achteraf ook dienen als printer voor de rest van de familie...

Héél erg bedankt voor jullie suggesties! Die hebben mij ook zeker geholpen om uit te leggen naar wat voor toestel ik op zoek was enzo! ^^

P.S.: voor diegenen die mij verwijten dat ik weinig moeite doe, ik ben wel degelijk actief op zoek gegaan maar je weet maar nooit dat menig kotstudent al hetzelfde heeft onderzocht en toekomstige kotstudenten nog op dit topic komen... ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 17:42 . Reden: typo ]

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
of hoe noemen ze het in Nederland?
Wij noemen dat "op kamers gaan".

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 21:13
Ja, want in nederland is op kot gaan, een gevangenis van binnen bekijken voor langere tijd.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 04:21
Ik heb voor een soort gelijke reden toen een Samsung ML-1610 Mono Laserprinter gekocht voor 70 euro. En ik heb hem nu nog steeds. Zolang je geen kleur hoeft te printen zou ik een Samsung Laserprinter kopen, die gaat wel een ruime tijd mee (zeker 4 jaar nu).

Wil je kleur, dan zou ik toch kijken naar een printer met de goedkoopste cartridges en dan een bijbehorende printer aanschaffen.

[ Voor 0% gewijzigd door AvanCade op 30-08-2008 08:08 . Reden: Advies niet meer nodig, printer reeds aangeschaft. ]

Pagina: 1