Foutieve informatie SOULCALIBUR IV review

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
reviews: Soulcalibur IV
De vraag rijst daarom voor welke doelgroep Soulcalibur IV een geschikt spel is. De diepgang ervan kan zich absoluut niet meten met die van een moeilijke vechtgame als Virtua Fighter, maar het spel ontstijgt het niveau van Mortal Kombat en Tekken. Ik zou bijna zeggen dat Team Ninja de gulden middenweg heeft gevonden, want Soulcalibur IV lijkt even geschikt voor knoppenrammers als voor mensen die ingewikkelde combinaties uit het hoofd willen leren.
De onkunde van de schrijver scheen al eerder door de afgeraffelde en slordige review maar grofweg de verkeerde developer noemen is toch wel echt het toppunt. De SOULCALIBUR serie wordt ontwikkeld door Project Soul, een team binnen Namco Bandai. Team Ninja maakt de Dead Or Alive serie.

edit; nog wat draken van fouten

[ Voor 6% gewijzigd door AM-PM op 28-08-2008 16:54 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wat die draken betreft: ik zie precies 1 citaat (over de introductie van Mortal Kombat vs. die van Street Fighter) dat niets met meningen te maken heeft, en dat dus correctie zou kunnen behoeven. Als het waar is, want dat zou ik niet weten. Daarnaast wordt de auteur ironisch genoeg opgeroepen om zijn mening te geven, dus om die post nou als bewijs van rampzalige kwaliteit te zien: nee.

Wat wel van rampzalige kwaliteit is, is deze topicstart. Je vindt één verschrijving plus één historisch foutje genoeg om vier pagina's review plus de auteur af te branden? Zo werkt het hier dus niet he. Probeer het nog eens, maar dan zonder zulke onbeschofte en ononderbouwde generalisaties, want dan word ik minder vriendelijk. Kom nou zeg.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.