Iemand in een ander topic zij dat we dit nodig hebben. Sommige 0 post's zijn echt geen 0 waard.
Dus.......
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1 <-- Dikke mismod Dit is zeker 0, niet -1
+1 <-- Dikke mismod Dit is OOK zeker 0, niet -1
+1 <-- 0 zou ook mogen, is immers een halve troll
+0 <-- ok, nu maakt hij het te bond voor +1, maar 0 is hij zeker waard
+1
+1
+1
+1
+1
+1
Ok, ik heb dat topic half doorgenomen. ben het nu even zat (voel me een beetje
)
Als iemand een andere nieuwspost wilt doornemen en op potentiële +1tjes scannen, graag. Liefst een MS, Iphone of Brein onderwerp vaar veel mismods zijn. Ook, alles wat relevant is en iets toevoegt, hoord op +1 (meerwaarde) en niet op 0 (neutraal). Niet te streng zijn
Als iemand een rede heeft waarom een van die post's op 0 thuis hoord, laat maar horen. Ik val trouwens niet voor argumenten die dit negeren:
Dus.......
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1 <-- Dikke mismod Dit is zeker 0, niet -1
+1 <-- Dikke mismod Dit is OOK zeker 0, niet -1
+1 <-- 0 zou ook mogen, is immers een halve troll
+0 <-- ok, nu maakt hij het te bond voor +1, maar 0 is hij zeker waard
+1
+1
+1
+1
+1
+1
Ok, ik heb dat topic half doorgenomen. ben het nu even zat (voel me een beetje

Als iemand een andere nieuwspost wilt doornemen en op potentiële +1tjes scannen, graag. Liefst een MS, Iphone of Brein onderwerp vaar veel mismods zijn. Ook, alles wat relevant is en iets toevoegt, hoord op +1 (meerwaarde) en niet op 0 (neutraal). Niet te streng zijn
Als iemand een rede heeft waarom een van die post's op 0 thuis hoord, laat maar horen. Ik val trouwens niet voor argumenten die dit negeren:
+1-reacties bevatten informatie die weliswaar bij experts aanwezig is maar wel nuttig is voor het grote publiek. Behulpzame antwoorden op vragen, aanvullingen op het artikel en geslaagde grappen kunnen een +1 waard zijn. Ook interessante vragen kunnen op dit niveau beoordeeld worden. Bij een +1-reactie verwachten we enige onderbouwing van een mening. Ook vragen moeten goed geformuleerd zijn en de schrijver moet bijvoorbeeld zelf al mogelijke oplossingen of oorzaken aanreiken om een +1-waardering te ontvangen.