Hallo Tweakers, ik heb net op mijn PC de FSB met 7 verhoogd en nu krijg ik op mijn pc de foutmelding "Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xC000005) Klik op OK om de toepassing te beëindigen." voor explorer.exe. Ik heb alle instellingen teruggezet naar default, maar nog geen verbetering. Ik snap het niet, want een verhoging van 7 mhz is niet groot. Kan iemand me helpen, want ik raak nogal in paniek, straks heb ik iets gesloopt...
Mijn systeem
Intel E8400
Asus P5E WS PRO
PowerColor Radeon HD4870
Samsung Spinpoint F1 640GB
Be Quiet! Dark Power 850Watt
Ocz Reaper HPC 4 gb ddr2-800
Windows Vista Home Premium 32 Bit
Stappen:
Heb op mobo ALLEEN de FSB aangepast, de rest op Auto laten staan. Ging er niet vanuit dat je voor een verhoging van 7 MhZ de VCore aan moest passen.
PC opgestart, Foutmelding na aanmelden, alleen zwart scherm zonder taakbalk en icoontjes ik kan alleen Ctrl +Alt+Delete doen, geen verkenner enz.
PC afgesloten, Mobo settings terug op factory default gezet. Geen verandering
PC afgesloten, opnieuw opgestart in Safe Mode geen verandering
Gegoogled, verschillende problemen gevonden maar niet met vista, en die mensen konden hun pc nog wel gebruiken.
Stappen te ondernemen:
Booten vanaf CD
Posten op tweakers
Help mij AUB, als er nog meer info nodig is, zeg het dan maar
Mijn systeem
Intel E8400
Asus P5E WS PRO
PowerColor Radeon HD4870
Samsung Spinpoint F1 640GB
Be Quiet! Dark Power 850Watt
Ocz Reaper HPC 4 gb ddr2-800
Windows Vista Home Premium 32 Bit
Stappen:
Heb op mobo ALLEEN de FSB aangepast, de rest op Auto laten staan. Ging er niet vanuit dat je voor een verhoging van 7 MhZ de VCore aan moest passen.
PC opgestart, Foutmelding na aanmelden, alleen zwart scherm zonder taakbalk en icoontjes ik kan alleen Ctrl +Alt+Delete doen, geen verkenner enz.
PC afgesloten, Mobo settings terug op factory default gezet. Geen verandering
PC afgesloten, opnieuw opgestart in Safe Mode geen verandering
Gegoogled, verschillende problemen gevonden maar niet met vista, en die mensen konden hun pc nog wel gebruiken.
Stappen te ondernemen:
Booten vanaf CD
Posten op tweakers
Help mij AUB, als er nog meer info nodig is, zeg het dan maar