Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:21
Ik wil mijn abbonoment bij Hi graag verlengen, maar ik snap niet, en de KS kan het me ook niet duidelijk maken, als ik hem vandaag verleng(bestel) wanneer gaat dat dan in? Deze week nog of duurt dat dan 3 maanden, dat zou héél erg hard zuigen.

Btw, ik heb hem nog niet opgezegd..

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan zul je toch echt bij Hi zelf moeten zijn, hier kan van alles gezegd worden maar het is KPN die het moet doen. Gewoon naar een Belwinkel gaan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:44
Ligt er een beetje aan wanneer je huidige contract vervalt.
Als over 3 maanden pas je huidige contract afloopt dan zal de verlenging pas over 3 maanden in gaan, als je op dit moment al "contractvrij" bent, dan zou een verlenging per direct kunnen.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Bobmeister
6 oktober is het precies 2 jaar geleden dat ik mijn hi abbo heb afgesloten.. ;)

• Bobmeister
Heb net meedegedeeld gekregen dat als ik verleng, het abbo op de einddatum ingaat, en het mobiel (als ik vandaag zou bestellen) morgen/overmorgen thuis krijg gestuurd.. :9

Deze mag dicht ;)

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:58
nsa1984 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:38:
Ligt er een beetje aan wanneer je huidige contract vervalt.
Als over 3 maanden pas je huidige contract afloopt dan zal de verlenging pas over 3 maanden in gaan, als je op dit moment al "contractvrij" bent, dan zou een verlenging per direct kunnen.
Ik weet niet hoe je daarbij komt maar een contractsverlenging gaat per direct in, dus ook als je daarbij van abonnement veranderd. Het enige wat hetzelfde blijft is de einddatum van het contract.

Voorbeeld in mijn geval: mijn contract loopt 18 december af. Vier maanden van te voren kan ik mijn contract verlengen dus dit is mogelijk vanaf 18 augustus. Stel ik ga vanmiddag naar de winkel en verleng met een ander abonnement en nieuw toestel voor 1 jaar, dan wordt het abonnement ook per 28 augustus 'gewijzigd' (de huidige factuurmaand wordt opgedeeld in het 'oude' en 'nieuwe' abonnement). Mijn verlengde contract loopt dan tot 18 november 2009. Ja, november, omdat ze niet in gedeeltelijke maanden tellen. Op die manier kun je overigens ook elk jaar (of 2 jaar) één maandje winnen door ná de dag van x aantal maanden voor de einddatum van je contract te verlengen.

[ Voor 7% gewijzigd door jelle. op 28-08-2008 15:36 ]

• jelle.
Awsom schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:16:
Heb net meedegedeeld gekregen dat als ik verleng, het abbo op de einddatum ingaat, en het mobiel (als ik vandaag zou bestellen) morgen/overmorgen thuis krijg gestuurd.. :9

Deze mag dicht ;)
Wie heeft je dat verteld?

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:45

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

heb een maandje of drie terug verlengt wat nog voor het einde van me vorige was. en het ging eigenlijk meteen in. had meteen eindeloos online en me nieuwe abbo vorm voor zover ik kon zien op me rekening.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Bobmeister
Iemand die ik ken (van ander forum ;) ;) ) werkt (blijkbaar :P ) sinds kort bij hi ;)

• jelle.
Awsom schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:06:
Iemand die ik ken (van ander forum ;) ;) ) werkt (blijkbaar :P ) sinds kort bij hi ;)
Dan moet ie nog veel leren want die informatie klopt niet. Zie mijn post hierboven, daar leg ik het uit.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hangt af tot wanneer jij hebt getekend. Je mag drie maanden van te voren verlengen en elke dag dat je langer wacht kun je een dag korter verlengen. Maar hiermee zal de klantenservice je vast wel kunnen helpen, wij in ieder geval zeer zeker niet ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.