Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Benchmark tool met advies

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey Allemaal,

Weet iemand of er een benchmark tool beschikbaar is die advies geeft of waaruit je duidelijk kan opmaken welke onderdelen in je PC de performance naar beneden halen?

B.v.d.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Je wilt weten wat jou bottleneck is...kun je beter je specs posten. Denk niet dat daar een programma voor is gemaakt, anders is ie mij onbekend.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 14:21
Gaf Sisoft Sandra geen suggesties voor mogelijke bottlenecks?

• alx
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

alx

Dat hangt natuurlijk sterk af van welke applicaties. Voor superpi is het altijd de cpu (of wil je meer detail?) en voor MS Word altijd het tobo :)
Als het om games gaat, moet je zelf even benchmarken op verschillende resoluties.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:54

lier

MikroTik nerd

Vista heeft (ook) zo'n tool ingebakken...

Maar, als je echt wil weten wat bij jou de bottleneck is:
  1. Geef aan waarvoor je je pc gebruikt
  2. Geef je specs

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit komt wel heel erg over als een 'ik heb geen zin om zelf te zoeken' topic over; iets waar we niet zo heel erg blij van worden. Ik stel voor dat je begint met doorlezen van Policy: Alle regels die op het forum gelden; en daarna eventueel een volledig topic, met de gevraagde informatie, starten in het juiste subforum :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.