Deur P182 draait maar 160 graden open

Pagina: 1
Acties:

• The 7th Guest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 23:23
Zojuist heb ik mijn P182 systeem opgebouwd. Alleen nog de standaard Intel-koeler vervangen door een Ninja (omdat de Mugen met geen mogelijkheid op de Thermalright LGA775 Bolt-Thru Kit te monteren is) en dan is mijn nieuwe systeem helemaal klaar. Maar...
Nu blijkt dat de deur van de P182 maar 160 graden opendraait, en niet 270 zoals zou moeten (toch?). Stom natuurlijk en ik zag het wel tijdens het bouwen, maar dacht dat het aan het plastic op de kast lag. Dat is er nu vanaf en ja... daar lag het dus niet aan...
De kast staat onder het bureau rechts van me (links kan niet, dan zit ik in een hoek gepropt te werken, en dan is het, zoals ik bij het installeren van Windows ervaren heb, net wat lastiger c.q. niet echt handig.
Iemand ervaring hiermee? Ik kan natuurlijk de hele boel afbreken, de kast omruilen en weer opnieuw beginnen, maar dit zie ik gezien de tijd die ik er in gestoken heb, niet zitten. Is er misschien een 'handige' oplossing die ik over het hoofd zie? Of moet dan maar kiezen: toch opnieuw beginnen of ermee leren leven (en dat gaat eerlijk gezegd best wel, er zijn zat kasten die maar 160 graden open draaien - al vond ik deze 270 graden swing wel handig :-)

• batavier
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-01 12:13

batavier

Grazen, kreng!!!

Geen idee, heb de kast zelf niet, maar volgens deze review zou je het deurtje gewoon 'door' moeten kunnen duwen. Of bedoel je dat je dat nu juist niet meer kan? :?
For those of us, which include me, who are not used to pushing the bezel door all the way back past the position pictured, it will come as a surprise that the door swings all the way around to lay flat against the side panel of the case. Just as in the older P180 series, there is a two-hinged system which requires just a little extra effort to get past the first position. Don't be alarmed by the sound it will make, you cannot break anything; it just sounds like it.

Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!

• The 7th Guest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 23:23
Hij gaat idd.open als je maar doorduwt. Er klinkt zoals in de review staat een eng krakend geluid, doodeng maar er is niks stuk. Bedankt!