Synology DS-106 Photo station en Joomla user

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 06:45
Hallo allemaal,

weet iemand ofdat het mogelijk is om in te loggen op een joomla 1.5 site en dat de user dan op een link kan klikken en vervolgens een foto collage te zien krijgt die op een synology Photo station gehost wordt, dus wat ik eigenlijk wil is dat je direct het gewenste foto album ziet zonder eerst in te moeten loggen op de synology.

boomster

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
Is het mogelijk? Vast wel.

Maar dat is waarschijnlijk niet je echte vraag ;)
Dus: wat wil je nu precies weten? Wat heb je zelf al geprobeerd/gevonden? Wat lukte daar dan niet mee? Zie ook Development Tools & Environments Beleid. Een vraag dumpen zonder verdere informatie te geven en hopen dat wij het voor je gaan oplossen is hier niet de bedoeling.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Boomster
Ok,

ik heb al een goede search gedaan met Google, maar ik kan geen samenhang vinden om Photstation met Joomla te laten communiceren, wat ik dus eigenlijk wil is dat een user maar 1 keer zijn gebruikersnaam en password hoeft in te vullen op de front-end van joomla en dan kan worden doorgelinkt naar de synology in mijn meterkast en dan zijn eigen fotoalbum ziet, ik vraag dit omdat ik niet direct uit kan vogelen wat hoe het login systeem van synology werkt.

Boomster

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 10:56

Boss

+1 Overgewaardeerd

Misschien gaat het makkelijker als je gewoon al je foto's public maakt? Of is dat nu net niet de bedoeling?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Boomster
Dit is juist niet de bedoeling, want het gaat om foto's die in opdracht gemaakt zijn, op deze manier laat ik ze de foto's bekijken en uitzoeken, dit scheelt mij weer meerdere ritjes naar de klant.
Het is niet de bedoeling dat klanten elkaars werk zien...

Boomster

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Loggen de mensen op de Synology in met een form? Zo ja dan moet je gewoon de login gegevens daarheen posten en dan zal het vast goed gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
MMMM, dit is een idee, hier moet ik even op gaan googlen....

bedankt voor zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:13
Even uit nieuwsgierigheid, is dit nog gelukt? Ik wil hetzelfde realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Al geprobeerd bovenstaande uit te voeren ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Van
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-02-2023
Ehhh... twee jaar oud draadje, jongens...
Enne: gewoon albums per klant aanmaken, en de klant een ID op de Synology geven.
Helemaal geen front end nodig.
Pagina: 1