Constante bromtoon van sub Logitech X-240

Pagina: 1
Acties:

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 11:14
Ik heb gisteren een Logitech X-240 set gekocht. De sub geeft constant een lage bromtoon als de power aanstaat. Als ik de power uitzet via het knopje van de cradle/remote stopt de bromtoon. Als ik voel aan de onderkant van de sub voel ik de box daaronder lichtjes trillen. De trilling is altijd aanwezig: volume op max, volume op min, Bass op max (achterop sub), Bass op min.

Het is geen al te hoge bromtoon. Als ik de sub uitzet hoor ik duidelijk een verschil (het wordt veel rustiger in de kamer). Ik vraag me af of dit gewoon "by design" is of dat er iets mis is met het setje. Ik weet dat er meer mensen problemen hebben met Logitech hardware.

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:02

BoAC

Memento mori

Staan de speakers in de buurt van je monitor of in de buurt van adapters?

Had je dit ook bij andere speakers? Of lopen de kabeltjes langs adapters?

[ Voor 34% gewijzigd door BoAC op 28-08-2008 12:39 ]

• fluppie007
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-05 17:34
50hz/100hz bromtoontje ? Aardingsprobleem ?

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 11:14
Er komt uit de speakers geen geluid. De bromtoon is afkomstig van de sub. De bromtoon is altijd aanwezig de speakers hoeven niet eens aangesloten te zijn.

De speakers staan naast een Acer 19" monitor. Er komt geen bromtoon uit de speakers zelf.

De stekkerdoos heeft de aarde aansluiting. Echter, de contactdoos waarin hij is gestoken bevat geen aarde. Effectief is de stekkerdoos dus niet geaard. Maakt dat wat uit eigenlijk? De stekker van de X-240 is namelijk niet geaard (het is een platte stekker).