Toon posts:

Zwart beeld tv na grafischekaart wissel.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He ik heb een vraag over m'n tv aansluiting op m'n computer.

Ik had hiervoor een nvidia 6600GT en kon gewoon via m'n computer dvd's afspelen op mijn tv in kleur.
Gister heb ik mijn grafische kaart vervangen voor een 9800GT en ik dacht vannochtend laat ik een film kijken. Toen bleek dat het beeld zwart is op m'n tv bij het afspelen van een dvd.

Het signaal is een B-pal. Ik gebruik een s-video kabel en met behulp van scart verloop sluit ik hem aan op mijn tv. Drivers zijn up to date.

Iemand een idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?

Alvast bedankt,

Sjoerd

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:36

-ET-

Phone Home

Wat bedoel je met het beeld zwart. Krijg je de film wel te zien maar in zwart/wit of krijg je geen beeld?

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
Neem aan dat je bedoelt dat de overige desktop wel zichtbaar is, en de dvd niet? Dit heeft te maken met de Overlay/Cinema instellingen binnen het NV control panel. Even onder de clone opties zoeken zou je verder moeten helpen.

Dit uiteraard als dit het probleem is...

Een iets uitgebreidere beschrijving zou helpen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry het gaat in idd om zwart wit beeld. Ik zie gewoon windows op de tv alleen dan zwart/wit. En idd bij het afspelen van een dvd, laat hij dat helemaal niet zien op de tv. Dan zie ik alleen zwart beeld.

Ik snap alleen niet hoe dat kan nadat hij perfect werkte met mn oude videokaart. Ik heb dit eerst ook gehad maar weet niet meer hoe ik dat opgelost had. Het probleem met zwart/wit beeld had ik opgelost omdat hij op NTSC stond maar nu staat hij al op pal.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:19

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:19:
Sorry het gaat in idd om zwart wit beeld. Ik zie gewoon windows op de tv alleen dan zwart/wit. En idd bij het afspelen van een dvd, laat hij dat helemaal niet zien op de tv. Dan zie ik alleen zwart beeld.

Ik snap alleen niet hoe dat kan nadat hij perfect werkte met mn oude videokaart. Ik heb dit eerst ook gehad maar weet niet meer hoe ik dat opgelost had. Het probleem met zwart/wit beeld had ik opgelost omdat hij op NTSC stond maar nu staat hij al op pal.
begin eens bij de tv-out FAQ. Verder zijn drivers en tvtool een goed begin.

-_-

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
Het kan eventueel zo zijn dat deze svideo kabel niet geschikt is icm deze video kaart, niet een heel onbekend fenomeen...

Met betrekking tot het helemaal niet tonen van de dvd verwijs ik je naar mijn vorige suggestie.
Pagina: 1