Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
HTC TOUCH DIAMOND OF SAMSUNG F480 NIET HTC TOUCH PRO!!! :(

Hallo iedereen,

Ik zit met een voor mij enorm groote probleem.
Ik heb een nieuwe mobiel nodig en weet dus niet welke ik zal nemen.
De THC touch diamond of de Samsung F480?

Wat ik in het telefoon wil:

- Overal snel internetten, en niet op het laden van de site bijvoorbeeld wachten. met overal bedoel k ook in de bus bijvoorbeeld.
- Ik wil er graag op msn'en. ook overal en niet zo traag :<
- De accu moet zoeizo 1 dag makkelijk kunnen houden.
- Het moet wel makkelijk te gebruiken zijn, wil niet altijd met een pennetje lopen of wil niet 2 uur bezig zijn in het menu om bijvoorbeeld een spel te openen.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Wil de telefoon dinsdag gaan kopen maar kan nog steeds niet kiezen welke ik zal kopen. Help please :? :? :? :?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:05

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Beide telefoons voldoen aan jouw vraag. Dan is het de persoonlijke voorkeur van jezelf ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:00:
Beide telefoons voldoen aan jouw vraag. Dan is het de persoonlijke voorkeur van jezelf ;)
k heb gehoord dat de samsung f480 geen msn heeft. en wat is dan het voorkeur op de htc van de wifi?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
'welke kan ik heb beste kopen'-topics zien we hier liever niet, zie ook Windows Based Mobiles & PDA's Beleid.

De een zal je een Touch Pro aanraden en een ander juist een F480, beiden met dezelfde overtuiging en even goede redenen. Zoals Outerspace als meldt, is dit een keuze die je zelf zal moeten maken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.