Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP / IE7] IE7 install op usb stick

Pagina: 1
Acties:

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:15
Beste tweakers,

Op het werk zit ik op een pc zonder admin rechten (windows XP); ik kan wel gewoon een *.exe bestand starten en draaien (alleen installeren gaat niet).

Nu heb ik firefox naar een map geinstalleerd op een andere pc, deze via mijn USB stick op de pc zonder adminrechten gezet zodat ik gebruik kan maken van firefox (er staat hier standaard IE6 op).

Ik zou echter graag gebruik willen maken van IE7.
Mijn vraag is nu of ik hetzelfde met IE7 kan doen als met firefox (installeren naar een losse map die ik over kan zetten van pc naar pc).

Google leverde bij mij niks op.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je een U3 enabled stickje?

Er bestaan stand-alone "installs" van IE4, 5, 6 en wellicht ook 7 en 8, dus daar moet je even op zoeken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

ga alsjeblieft niet klooien in een systeem die onderhouden wordt door iemand anders.

als er iets is wat me irriteerd zijn het wel gebruikers die aan hun werkplek lopen te sleutelen zonder dat ze er toestemming voor hebben en wel degelijk het halve systeem om weten te leggen.

vraag dus gewoon even de lokale netwerkbeheerder of je IE7 mag installeren (misschien heeft het wel een reden dat IE6 er nog steeds op staat ;) )

Wabbawabbawabbawabba

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:15
BtM909 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:27:
Heb je een U3 enabled stickje?

Er bestaan stand-alone "installs" van IE4, 5, 6 en wellicht ook 7 en 8, dus daar moet je even op zoeken :)
Nee, geen U3 enabled stickje. En ik wil het ook niet van mijn usbstick draaien omdat ik die nodig heb voor andere dingen ;)
start een zoektoch naar stand-alone install voor IE 7 / 8

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:55
http://tredosoft.com/files/IE7s/IE7S-setup.exe
Als je die op je eigen machine installeerd, kan je de installatie map gewoon kopiëren naar een ander systeem en draaien (dan moet je er alleen even rekening mee houden dat je IE7s.exe opent en niet iexplore.exe)