Hallo,
Ik heb het volgende stukje code in mijn <head> staan:
Deze functie roep ik als volgt aan:
De foutmelding is:
In FireFox doet hij het perfect! In Internet Explorer worden de 'alerts' niet eens weergegeven.
Als ik dus de inhoud van het <input> field wijzig, komt IE met deze error.
Wat zie ik over het hoofd? Ik heb al flink rondgezocht op internet, en ik krijg die FF Java Console niet aan de praat. (Laat niets zien).
Iemand enig idee?
Ik heb het volgende stukje code in mijn <head> staan:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <script type="application/javascript"> function checkTotalPrice (SMSPrice) { alert('Functie geladen'); var SMSCount = document.getElementById('upgradeSMSCount').value; alert('Aantal is opgehaald'); var TotalPrice = (SMSCount*SMSPrice).toFixed(2); alert('Prijs is afgerond'); document.getElementById('upgradeTotalPrice').innerHTML=TotalPrice; } </script> |
Deze functie roep ik als volgt aan:
HTML:
1
2
3
4
5
| <form action="xx" enctype="multipart/form-data" id="contact-form" method="post" onKeyUp="checkTotalPrice(0.10);"> .... <input id="upgradeSMSCount" name="upgradeSMSCount" style="width: 100px" type="text"> .... <dd>€ <span id="upgradeTotalPrice">0.00</span></dd> |
De foutmelding is:
code:
1
| Object verwacht |
In FireFox doet hij het perfect! In Internet Explorer worden de 'alerts' niet eens weergegeven.
Als ik dus de inhoud van het <input> field wijzig, komt IE met deze error.
Wat zie ik over het hoofd? Ik heb al flink rondgezocht op internet, en ik krijg die FF Java Console niet aan de praat. (Laat niets zien).
Iemand enig idee?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 11:25 . Reden: Kleine edit, typos ]