Hallo, ik ben tegen een probleempje aangelopen met mijn telefoon. Mijn telefoon, en een paar telefoons van vrienden, hebben in het menu de optie om automatisch de tijd up te daten via het netwerk. Echter met mijn Vodafone prepaid SIM kaart wordt de tijd niet geüpdate. Ik heb te tijd een uur achteruit gezet en van alles geprobeerd: bellen, SMS'en (om netwerk contact te forceren), uitzetten, aanzetten, batterij eruit, etc. Ook heb ik een Telfor SIM-kaart geproberd en daar werkte het ook niet mee.
Weet iemand of de netwerken in Nederland het gewoon helemaal niet ondersteunen, alleen Vodafone en Telfort niet (en welke dan wel) of dat mijn telefoon en die van mijn vrienden raar doen (mijn telefoon is een Nokia 1110, maar één van die anderen was ook een Nokia smartphone).
Weet iemand of de netwerken in Nederland het gewoon helemaal niet ondersteunen, alleen Vodafone en Telfort niet (en welke dan wel) of dat mijn telefoon en die van mijn vrienden raar doen (mijn telefoon is een Nokia 1110, maar één van die anderen was ook een Nokia smartphone).