X700 niet te installeren (Acer Travelmate 4102WLMI)

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:52
Ik ben vanavond begonnen met het herinstalleren van mijn vriendin haar laptop, normaal niet iets waar ik echt grote problemen mee heb, een fluitje van een cent zou je zeggen.

Nu ben ik al een tijdje bezig met dat ding, heb alle drivers afgehaald van de acer site (het specifieke model nummer stond er niet, dus ik heb de 4100 moeten nemen) en daar was dan de mogelijkheid tot het afhalen voor een Ati driver en een Intel, ik heb beide afgehaald, beiden werken niet. Ik geraak via de Ati site niet aan de X700 drivers,dus het moet via acer.

persoonlijk vind ik op google bitter weinig "one hits" naar bv de officiele pagina van acer over de notebook en in het algemeen is het precies geen nummer waar veel van voorkomt dat hier toe gespitst is.

Ik vind dus echt die driver niet, al via computerbeheer en dan de map aan te wijzen van de driver geprobeer. Via de setup heb ik al geprobeerd, en niets werkt. Wat doe ik dan zo fout of welke foute drivers heb ik ?

SP 3 is geinstalleerd, en ik weet niet precies welke volgorde ik heb aangehouden bij het installeren van de drivers voor bv chipset enz...

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 02:14

Nobby

Nuts!

Je zult de Mobile Drivers van de X700 moeten pakken.
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:52
dan kwam ik idd op de ati site uit maar daar werkte geen enkele file...

Ik heb het nu ondertussen kunnen doen, doen te install tool startte, plaats hij temp drivers in een mapje op de c, ik ben daar even handmatig naar gaan verwijzen met apparaatbeheer, en toen ging het EINDELIJK