Hallo allemaal,
Ik heb een tijdje gewerkt bij Acknowledge en dit is allemaal goed verlopen.
Het was voor in de vakantie en die is nu voorbij.
Aankomende maandag moet ik stage gaan lopen voor een halfjaar.
Acknowledge wilt mij na mijn stage spreken na mijn stage over een contract.
Kennen jullie dit bedrijf hebben jullie tips voor waar ik op moet laten bij mijn gesprek over die contract?
PS: toen ik er werkte krijg ik 10€ per uur en 0,19 KM vergoeding heb er 2 maanden gewerkt was erg prettig.
Ben verder niet veel met bedrijf in aanraking gekomen dan me mijn sollicitatie gesprek en per mail timesheets sturen.
Graag jullie mening over dit bedrijf of tips waar ik kan solliciteren woon in Breda
.
Ik zou bij het bedrijf trouwens ook een HBO opleiding willen doen misschien handig om te vertellen heb niet echt met ze over gehad maar zal zit zeker doen want dit is belangrijk voor mij.
Ik heb een tijdje gewerkt bij Acknowledge en dit is allemaal goed verlopen.
Het was voor in de vakantie en die is nu voorbij.
Aankomende maandag moet ik stage gaan lopen voor een halfjaar.
Acknowledge wilt mij na mijn stage spreken na mijn stage over een contract.
Kennen jullie dit bedrijf hebben jullie tips voor waar ik op moet laten bij mijn gesprek over die contract?
PS: toen ik er werkte krijg ik 10€ per uur en 0,19 KM vergoeding heb er 2 maanden gewerkt was erg prettig.
Ben verder niet veel met bedrijf in aanraking gekomen dan me mijn sollicitatie gesprek en per mail timesheets sturen.
Graag jullie mening over dit bedrijf of tips waar ik kan solliciteren woon in Breda
Ik zou bij het bedrijf trouwens ook een HBO opleiding willen doen misschien handig om te vertellen heb niet echt met ze over gehad maar zal zit zeker doen want dit is belangrijk voor mij.
[ Voor 11% gewijzigd door jero-z op 27-08-2008 23:55 ]