Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jero-z
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11-2024
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje gewerkt bij Acknowledge en dit is allemaal goed verlopen.
Het was voor in de vakantie en die is nu voorbij.
Aankomende maandag moet ik stage gaan lopen voor een halfjaar.
Acknowledge wilt mij na mijn stage spreken na mijn stage over een contract.
Kennen jullie dit bedrijf hebben jullie tips voor waar ik op moet laten bij mijn gesprek over die contract?
PS: toen ik er werkte krijg ik 10€ per uur en 0,19 KM vergoeding heb er 2 maanden gewerkt was erg prettig.
Ben verder niet veel met bedrijf in aanraking gekomen dan me mijn sollicitatie gesprek en per mail timesheets sturen.

Graag jullie mening over dit bedrijf of tips waar ik kan solliciteren woon in Breda _/-\o_ .
Ik zou bij het bedrijf trouwens ook een HBO opleiding willen doen misschien handig om te vertellen heb niet echt met ze over gehad maar zal zit zeker doen want dit is belangrijk voor mij.

[ Voor 11% gewijzigd door jero-z op 27-08-2008 23:55 ]

• jero-z
niemand die deze bedrijf kent?

Verwijderd

Misschien belangrijk om wat meer informatie te geven.

Ben je nu bezig met een opleiding (Stage) welke opleiding. Wat zijn je werkzaamheden (iets in de ICT naar mijn mening, ik hoop voor jouw persoonlijk niet iets met taalkunde ;) )

Dat soort zaken wil iedere GOT-poster wel eerst weten, nu is het allemaal een beetje vaag.

Persoonlijke tip: Ga eerst even dat half jaar Stage doorlopen, dan weet je straks meer van het bedrijf dan wij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:09:
ik hoop voor jouw persoonlijk niet iets met taalkunde ;) )
OT: dat hoop ik voor jouW ook... :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:32:
[...]

OT: dat hoop ik voor jouW ook... :)
Ik geef deze beste heer een persoonlijke tip (goed bedoeld zie knipoog), maar inderdaad ook ik ben niet perfect (wil ik nooit beweren). Zit zelf op eigen advies ook niet in de taalkunde.

Lastig is wel dat jij wel denkt dat je perfect bent, tenminste als ik de reacties op je profiel lees.

[Verwijderde gebruiker]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:55:
[...]

Ik geef deze beste heer een persoonlijke tip (goed bedoeld zie knipoog), maar inderdaad ook ik ben niet perfect (wil ik nooit beweren). Zit zelf op eigen advies ook niet in de taalkunde.

Lastig is wel dat jij wel denkt dat je perfect bent, tenminste als ik de reacties op je profiel lees.
Ik geef jou"w" een persoonlijke tip (goed bedoeld zie smiley), maar inderdaad ook ik ben niet perfect (wil ik nooit beweren). Zit zelf op eigen advies ook niet in de taalkunde.

Lastig is wel dat je nogal snel op de pik getrapt bent en gelijk begint te bitchen. Verder ook lastig dat je al een compleet beeld hebt gevormd over iemand waar je 3 regels over leest, gelukkig heb je verder geen vooroordelen.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:43

SmartDoDo

Woeptiedoe

Houden we het ontopic heren? Heel fijn :)

• jero-z
Als goed ik zal zijn stage rond januari aflopen zodra in weer in gesprek ben geweest dan zal ik melden hoe was.
Acknowlegde is dus niet zo bekend aangezien niemand er iets over weet:S

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Mijn broertje werkt er sinds een aantal weken. Ik heb er zelf gesolliciteerd en binnen 1 werkdag teruggebeld door een enthousiaste persoon. Dus dat is positief. Ik heb begrepen dat ze in mijn vakgebied net een functie hadden vervuld, maar wel mijn gegevens naar een andere afdeling zouden worden gestuurd. Helaas heb ik niets meer vernomen. Da's negatief.

Ik zal mijn broertje vragen hier te reageren.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Ik zit er zelf sinds 1 augustus, het is een klein bedrijf waar je eigen mening nog telt.
Momenteel is het vrij druk door een aantal nieuwe klanten, maar die drukte zal nog wel afnemen.
Je zal je waarschijnlijk niet snel vervelen op de functie waar ik nu zit. (1e/2e lijns support voor eindgebruikers tot/met systeembeheerders).

Ik kan uit je berichten niet halen wat voor je functie je hebt gedaan of gaat doen.

Een HBO functie volgen binnen Acknowledge is waarschijnlijk wel te regelen, er zijn momenteel in mijn groep 2 van de 6 mensen bezig met een HBO BBL opleiding. Deze combinatie van werken en leren is dus wel mogelijk bij het bedrijf. Het is alleen nog de vraag of je dit volledig zelf moet betalen of dat je een leertraject afsluit met Acknowledge waardoor de kosten worden gedekt.

Wat betreft functies in Breda kan ik niets zeggen, maar mocht je nog een baan willen als student dan kan ik je wellicht wel ergens anders aanbevelen. Namelijk bij een studentenuitzendbureau in Tilburg.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• jero-z
Kiswum schreef op zondag 14 september 2008 @ 16:53:
Ik zit er zelf sinds 1 augustus, het is een klein bedrijf waar je eigen mening nog telt.
Momenteel is het vrij druk door een aantal nieuwe klanten, maar die drukte zal nog wel afnemen.
Je zal je waarschijnlijk niet snel vervelen op de functie waar ik nu zit. (1e/2e lijns support voor eindgebruikers tot/met systeembeheerders).

Ik kan uit je berichten niet halen wat voor je functie je hebt gedaan of gaat doen.

Een HBO functie volgen binnen Acknowledge is waarschijnlijk wel te regelen, er zijn momenteel in mijn groep 2 van de 6 mensen bezig met een HBO BBL opleiding. Deze combinatie van werken en leren is dus wel mogelijk bij het bedrijf. Het is alleen nog de vraag of je dit volledig zelf moet betalen of dat je een leertraject afsluit met Acknowledge waardoor de kosten worden gedekt.

Wat betreft functies in Breda kan ik niets zeggen, maar mocht je nog een baan willen als student dan kan ik je wellicht wel ergens anders aanbevelen. Namelijk bij een studentenuitzendbureau in Tilburg.
Bedankt voor je reactie ben blij dat je tevreden bent over je bedrijf.
voor de 2 maanden dat ik er werkte heb ik het ook naar mijn zin gehad en werd er met me gesproken als ik een persoon was en niet een nummer prettig dus.
Maar het over welk bedrijf had je het in Tilburg Maandag toevallig?
Een bedrijf in de buurt van Breda is ook wel handig om langs te gaan dan bij 1 bedrijf gelijk te starten. :X

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

jero-z schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:39:
[...]

Bedankt voor je reactie ben blij dat je tevreden bent over je bedrijf.
voor de 2 maanden dat ik er werkte heb ik het ook naar mijn zin gehad en werd er met me gesproken als ik een persoon was en niet een nummer prettig dus.
Maar het over welk bedrijf had je het in Tilburg Maandag toevallig?
Een bedrijf in de buurt van Breda is ook wel handig om langs te gaan dan bij 1 bedrijf gelijk te starten. :X
Hey Jero-Z,
Acknowledge is een bedrijf dat in mijn ogen zijn personeel niet ziet als een nummertje, maar als een individu met eigen specifieke wensen en achtergrond.

Het bedrijf in Tilburg ging in dit geval over Susa uitzendbureau.
Mijn vriendin werkt in de vestiging van Tilburg maar Susa is ook te vinden in Breda.

Online was te zien dat er ICT-ers werden gezocht, Susa richt zich alleen op studenten dus dat zou goed bij je eisen passen. Al zul je in dat geval wel zelf je studie moeten betalen en in je vrije uren zou je kunnen werken op het moment dat jij graag zou willen.

Ik zou zeggen kijk wat je echt wilt en ga ervoor helemaal voor.

Succes met je keuze!

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik ben door verschillende bedrijven benaderd. Zo ben ik ook in aanraking gekomen met Acknowledge. Ik hoor dat ze bezig zijn met een interne reorganisatie van processen. Iemand nog recente ervaringen?

Het lijkt me wel een bedrijf naar mijn hart: Microsoft Gold/Silver Partner, Cisco Select Certified Partner en VMware Enterpise Solution Provider en Citrix Silver Solution Advisor .

[ Voor 31% gewijzigd door PcDealer op 01-05-2011 21:49 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Acknowledge verbetert continu de interne processen om tot een prettige en efficiënte structuur te komen. We zijn misschien niet een heel bekend bedrijf uit de media, maar dat doet niets af aan de kwaliteit. We hebben een vrij unieke kijk op marketing. De medewerkers van Acknowledge worden gestuurd op waar zij goed in zijn en wat zij goed kunnen. Om die reden staan wij altijd open voor kwalitatief goede mensen die gedreven zijn in wat ze goed kunnen en willen doen. Dus mocht je meer willen weten of eens een keer praten over de mogelijkheden, neem dan vooral contact met ons op.

*knip* Participatie van werkgevers in dit forum is prima voor zover het om het beantwoorden van vragen etc gaat. Het oproepen tot contact opnemen en het aangeven van vacatures etc is niet de bedoeling evenals algemene wervingsboodschappen.

[ Voor 25% gewijzigd door Rukapul op 05-05-2011 16:15 ]

Pagina: 1