Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] hoe weet ik of ik DX10 of DX10.1 draai

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik draai nu all een maandje dezelfde vista ultimate x64 met sp1.
nu weet ik niet of ik dx10.1 of dx10 gebruik aangezien sp1 dx10.1 support heeft
hoe bekijk ik dit en als ik dx10.0 draai hoe krijg ik dan dx10.1

system specs:
Asus rampage formula
4x1gb ddr2 800mhz corsair xms2c4
intel q6600 @ 3.6ghz
Ati hd3870@ 900/1250

Bedankt

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 12:34
dxdiag.exe gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
ja dan zegt ie dx10 maar klopt dat wel ?
ik voldoe aan alle specs en heb alle updates hoe activeer ik het dan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb allemaal informatie gezocht hoe ik dx10.1 op vista activeer en geen één daar van is duidelijk alleen dat sp1 dx10.1 heeft Maar ik kryg het maar niet

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ehm.. Ondanks dat DX10 redelijk voorbehouden is aan Vista zien we hier toch graag een fatsoenlijke topictitel, dus één waar het OS ook in vermeld wordt.
Ik pas nu je titel voor je aan, maar gelieve daar in het vervolg wel even op te letten.

Heb je ook gekeken naar de versienummers van de bestanden zelf en die door Google heen getrokken bijvoorbeeld? Dan moet je ook wel wat kunnen vinden lijkt me.

offtopic:
En als je iets wil toevoegen en je bent de laatste, gebruik dan de edit post functie. Anders lijkt het net alsof je je topic telkens omhoog 'schopt' door een nieuwe post toe te voegen ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

DX 10.1 zit niet in SP1 maar moet je volgens mij los downloaden. SP1 is wel een eis voor de installatie.

ARME AOW’er

Pagina: 1