beste mede Tweakers,
Ik zit nu met het probleem dat XP sinds vandaag heel vreemd doet.
Hiervoor had ik ook al het probleem dat Windows na het inloggen van XP gelijk weer vanzelf uitlogden maar dit heb ik verholpen door in de system recovery een regel in System32 te veranderen en door naar de veilige modus te gaan en daar AVG anti virus en Ad-Aware allebei te verwijderen. Daarna kon ik XP weer inkomen.
daarna leek alles normaal maar toen in de pc de volgende keer opstarten was alles veranderd.
- Na het inloggen duurt het heel lang voordat XP eindelijk is geladen.
- De hele taakbalk + Start doet het niet meer.
- Systeem herstel doet het niet meer. (ook niet in veilige modus)
- Ik kan niks verslepen of kopiëren dus ik kan ook niet van al mijn bestanden een back-up maken.
- Ik kan geen plaatjes meer bekijken.
- De XP vormgeving is weg, nu heb ik die van Windows 98.
- CD's van het moederbord drivers en games wilt hij niet starten zonder fouten.
Ik heb de FAQ gelezen maar ik kom er niet uit.
Het is heel wat dat niet werkt maar heeft iemand enig idee hoe ik deze problemen zou kunnen oplossen?
Of moet ik de hoop opgeven en XP formatteren?
Marvin
Ik zit nu met het probleem dat XP sinds vandaag heel vreemd doet.
Hiervoor had ik ook al het probleem dat Windows na het inloggen van XP gelijk weer vanzelf uitlogden maar dit heb ik verholpen door in de system recovery een regel in System32 te veranderen en door naar de veilige modus te gaan en daar AVG anti virus en Ad-Aware allebei te verwijderen. Daarna kon ik XP weer inkomen.
daarna leek alles normaal maar toen in de pc de volgende keer opstarten was alles veranderd.
- Na het inloggen duurt het heel lang voordat XP eindelijk is geladen.
- De hele taakbalk + Start doet het niet meer.
- Systeem herstel doet het niet meer. (ook niet in veilige modus)
- Ik kan niks verslepen of kopiëren dus ik kan ook niet van al mijn bestanden een back-up maken.
- Ik kan geen plaatjes meer bekijken.
- De XP vormgeving is weg, nu heb ik die van Windows 98.
- CD's van het moederbord drivers en games wilt hij niet starten zonder fouten.
Ik heb de FAQ gelezen maar ik kom er niet uit.
Het is heel wat dat niet werkt maar heeft iemand enig idee hoe ik deze problemen zou kunnen oplossen?
Of moet ik de hoop opgeven en XP formatteren?
Marvin
Speed is everything