Tribes2 Beta Key?

Pagina: 1
Acties:

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Topicstarter
Ik heb de Beta van Tribes2 gedownload, deze zou ik graag gewoon offline willen bekijken. Maar je hebt er een key voor nodig, het is toch geen definitieve versie, waarom zetten ze er dan een key op! grrrrrrr,

Naja, iemand ideetjes om dit te omzijlen? Het echte spel koop ik gewoon, want daar kan ik me het nut van een key nog voorstellen.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
het isen beta en hij is niet bedoeld om Ofline tespelen dus.
Heb de key ook geen zin :(

ik wil hem ook graag hebben maar dan wel de hele spel :)

en dit mag je niet vragen dus kom maar met die slotjes :( baal baal .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

:Z gaan we weer.

Verwijderd

Gaap

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-01 22:26
een heel team van hacker en crack makers heeft het geprobeert om de key te omzijlen het is ze niet gelukt maar wat maakt het uit hij is bijna klaar en volgende maand ligt ie in de winkels(en bij mij in cd-rom speler

Iseci

Verwijderd

Op woensdag 21 februari 2001 18:36 schreef tntkiller het volgende:
<knip> hij is bijna klaar en volgende maand ligt ie in de winkels(en bij mij in cd-rom speler
En bij mij ook ! Ik kan niet meer wachten , Tribes 1 is het beste mplayer spel dat ik ooit heb gespeeld en Tribes 2 zal alleen maar gaver worden (en daarna zullen er nog een ontelbare hoeveelheid gave mods komen)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
:) bij mij ook hoor :) in het cd laatje

Chips en drinken ga ik alvast opslaan hoor :)

????? ziekte dagen moetje die van tevoren aan vragen??????:9

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Eerst maar afwachten of hij wel volgende maand uitkomt!!!:(

Verwijderd

?????ziekte dagen moetje die van tevoren aan vragen??????:9
Ja tuurlijk... gaat ongeveer zo:

Blackhole: "He Baas, kan ik volgende week vrij nemen, dan heb ik namelijk de griep...." :)

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-01 22:26
hehe tribes 2 betekend dus voor mij ziektewetvakantiedagen >:)

Iseci

Verwijderd

een maat van mij is betatester van tribes 2 maar hij vind het tegenvallen tov deel 1.

Verwijderd

Op woensdag 21 februari 2001 22:57 schreef Carlitos het volgende:
een maat van mij is betatester van tribes 2 maar hij vind het tegenvallen tov deel 1.
Zei hij ook wat hij eraan vond tegenvallen?
Met al die bugs in een beta lijkt me er ook wat minder aan.
Maar als het minstens zo goed is als Tribes I dan weet ik dat ik er heel veel plezier aan ga beleven (zeker met mijn aanstaande ADSL verbinding ;))

Verwijderd

ik doe ook elke morgen een speciaal adsl dans in de hoop dat de adsl goden mijn buurt binnenkort ook zullen bezoeken.

Maar volgens mij is het meer een kwestie van gewenning en hij zei ook inderdaad dat er veel bugs in zaten maar wat je met een beta.
Pagina: 1