Mensen, inmiddels heb ik Windows opnieuw geïnstalleerd en de drivers van de CD van het moederbord geïnstalleerd, ik miste alleen de audio drivers. Maar in apparaat beheer was alles in orde, toch had ik weer geen geluid en heb toen de drivers voor de geluidskaart toch geïnstalleerd. Echter nog steeds geen geluid.
Het betreft een MSI RS480M moederbord.
Via Google kwam ik op
deze site uit, en heb die drivers dus gedownload.
Na het rebooten verwachte ik het welkomsgeluid van XP te horen, maar dit viel tegen. Ook muziek wordt niet afgespeeld, WMP zegt dat er problemen zijn met de geluidskaart.
Zoals je hier kan zien lijkt alles in orde, op die videokaart driver na, dat komt nog.
Maar qua geluid moet alles werken zou je denken. Apparaatbeheer zag er precies zo uit voordat ik die driver installeerde btw.
Zoals je in het eerste post kon lezen was het eerst een kernelfout, ik kon dit niet fixen en Windows opnieuw installeren leek de beste oplossing: Nu valt er niets meer te zien over en kernalfout, maar toch is er GEEN geluid. Hoe kan dit?
Wie O wie kan mij helpen, want ik kom hier niet uit!
Heel erg bedankt alvast, en sorry voor dubbelpost maar een nieuw topic lijkt mij ook niet nodig:
Wel even een titelfix!