Sinds vanmiddag heb ik een vervelend probleem met mijn Outlook 2007. Als ik een mail met bijlage ga versturen dan wordt de mail niet verzonden, maar blijft Outlook eindeloos taken uitvoeren. Bij het detailsvenster van Verzenden/Ontvangen zijn er soms zo'n 300 taken die uitgevoerd worden, terwijl ik slechts een viertal e-mailaccounts heb ingesteld. Ook knippert rechtsonder in mijn scherm constant het symbool van Outlook en het verzenden/ontvangen icoon.
Als ik Outlook opnieuw start kan ik één mail met bijlage verzenden en daarna lijkt het of de boel weer blijft hangen en kan ik dus niets versturen. Heb al verschillende dingen geprobeerd zoals pc enkele keren rebooten en outlook opnieuw starten en explorer.exe opnieuw starten. Ik kom er echter niet uit. Wie kan mij helpen?
Als ik Outlook opnieuw start kan ik één mail met bijlage verzenden en daarna lijkt het of de boel weer blijft hangen en kan ik dus niets versturen. Heb al verschillende dingen geprobeerd zoals pc enkele keren rebooten en outlook opnieuw starten en explorer.exe opnieuw starten. Ik kom er echter niet uit. Wie kan mij helpen?